hjälpa till
På vilket sätt kan man hjälpa hemlösa katter?

Ett sätt är att skänka pengar/mat till katthem och vill du göra mer så kan du fråga om du får bli volontär på ett katthem eller hjälpa till som jourhem åt någon katt/katter.
Medarbetare på Cornish rex iFokus & Flyg iFokus
Volontär låter hur spännande som helst!

Ta kontakt med ett katthem nära dig och fråga om de behöver någon🙂
Medarbetare på Cornish rex iFokus & Flyg iFokus
Jag tror ts är för ung för att bli volontär på katthem.
Nej, TS är 20 år. Gränsen gör vid 16 år av försäkringsmässiga skäl normalt.
Medarbetare Hittekatter iFokus
#5 Jag tror att ts är fjorton och det är tyvärr för ungt.
Står 20 år i presentationen, därav min kommentar. Men är hon 14 så får hon stå på tillväxt ett par år.

#6 Varför tro det om TS beskrivning visar att h*n är 20 och avataren visar -92 vilket torde ge en hint?
Annars finns ju många olika sätt att hjälpa en hemlös katt. Man kan ex skänka avlagda kläder och saker till loppis mm.
----------------------------------------------------------------------
Kattassen/- medarbetare på Hittekatter.ifokus och Katter.ifokus
Haha vad får er att tro jag är 14?? Jag är 20 år, fyller 21 detta år.
Dessutom tar många katthem ungdomar som vill göra prao.
Andrea, var bor du?
Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus
Jag bor i Göteborg.
Kontakta t ex Göteborgs Katthjälp. Det finns en tråd med alla katthem i Sverige i vänsterspalten under rubrik numrerad 4.
TS - det startades en liknande tråd på katter.ifokus här i dagarna av en fjortonårig tjej. Tror att några har förväxlat dessa trådar.
Lite extra tid, lite extra omtanke, lite extra tålamod och så lite extra kärlek är allt som behövs för att låta en skyggis tassa sig in i ditt hjärta!
Sorry tog för givet att du vara samma person. Då rekommendera jag att du blir volontär 😃
Bravo Andrea, det behövs unga krafter!