Redovisning av Gubbens Kulpåse....
Här är dagens skärmdump. Om det är nån som undrar över plus minus130 kr, så var det Monsi som betalde in 130 kr för två bilspecialare på mitt privatkonto och så skulle jag föra över till Eslövskontot. Så blev det ju fel, förde över från HUskattens konto, så det fick jag ju vackert lägga till igen! Inte lätt, har ju 4 olika konton på Swedbank för KKS, eslöv, Huskatten och så mitt eget privata…. MEn som sagt, detta är vad som finns på kontot idag. OCh vi ska ju hjälpa Nilla i den här tråden…
The Owls are not what they seem
de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....
Jag bidrar med en "peng" Sätter in på Nillas konto bara hon PM.ar mej det.
Nilla låter nu dessa hittekatter gå före sina egna.
vet hur risigt hon ligger till nu.
duktig du är på att redovisa :)
Ni är änglar allihop. Jag är med och sponsrar till andra stackare, när det här är över. Alla bäckar små… 
Nilla - Moderator & medarbetare Siames IFokus

Du kanske inte ska lägga ut ditt konto öppet?
vet inte vad som kan hända men man blir ju varnad att ge ut sitt nummer.
Medarbetare på Cornish rex iFokus & Flyg iFokus
Mona, det är ingen fara med det kontot. Det är bara gjort just för Huskattens Hjälpkonto. Så det är lugnt!
Du är oslagbar med dina redovisningar Gunilla! Superbra! Inte dåligt med 4 olika konton att hålla koll på.
//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"
ja och det knasiga blir ju på Tradera till exempel, om en person har vunnit ska vi säga 4-5 olika auktioner…. till kanske lika många håll…..Då ska jag ju portionera ut till alla minus 30% förutom KKSkontot, som liksom sköter sig själv…. OCh så ska jag skicka vissa grejer och Puma skicka vissa…Så då kan det ju bli såna här missar ibland, det kan inte hjälpas….
Tuska, jag har fått Nillas kontonummer, om du inte har fått det ännu!
#7 Jag har skickat Nilla nyss en "peng"
Gulle dig!!!!!