Hittekatter iFokus

Hittekatter

Etikettbilder-filmklipp
Läst 1598 ggr
Alexej
0

Ingen bra uppfinning...

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Kattvätt

Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus

Puma77
0

Jösses säger jag bara, stackars katt.Gråter

//Pia

Sidentass
0

Men dom är helt enkelt inte kloka…detta borde anmälas för djurplågeri av grövsta sort..usch..

Elise79
0

Shit, jag gick och spydde efter att jag sett klippet - säger bara vi människor är fan (ursäkta) sjuka i huvudet som uppfinner onaturliga saker bara för att underlätta för oss själva.

Såklart inte ni här för ni är ju inderbara, men seriöst man undrar ju fart fan mänskligheten är på väg om det finns en marknad för att ta fram en sådan prdukt. - för ett företag lägger inte ner massa pengar på att skapa en produkt om det ínte finns efterfrågan, det vet vi ju alla..

Ursäkta att jag svär, men det är helt gävla sjukt. Man kan ju bara hoppas, för djurens skull, att det inte är några som köper denna produkt!!

Ankie
0

näe men nu vågar jag inte titta på det när ni skriver så där, vad är det för nåt? Överlevde missen?

Sahjoh
0

#4 missen överlevde nog men blev dock jäkligt stressad. Stackars misse säger jag bara.

Nordann
0

Ångrar att jag tittade fast jag brukar undvika att göra det.Idioti och stackars katt säger jag bara!

Mona22
0

Stackars katt. vilken stress. Den lär ju inte blivit ren heller för den delen. Nejtack, när jag tvättar mina katter så är de lugna som filbunkar om man själv är lugn. Hellre det än en sådan maskin, Usch vilket påhitt.Skrikandes

Lena
0

Vågar mig inte på en sådan filmsnutt idag. Förstår på er andra att det var av det mera vedervärdig slaget. Hur tänker den som tar fram en dylik manick?

//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"

Hawknestgrove
0

har sett den förr, fy så vedervärdigt…

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

TamlinsMatte
0

Tanken är nog att den ska finnas som "tvättomat" på djuraffärer och liknande, hittade flera klipp på youtube där det helt klart verkar vara så att hundar tolererar behandlingen, även om också de ofta verkar lite ledsna över behandlingen. Katterna får tveklöst panik, och även om vi nog lite till mans känner katter som får panik i badkaret så är den paniken mer styrbar och lättare att avbryta. Och liiite mindre skrämmande när det är matte som håller och pratar. Dessutom måste skaderisken, förutom det plågsamma med att utsätta katten för denna stress, vara rätt stor när katten kan kasta sig mot väggarna (för att inte tala om den film som visade två katter samtidigt i maskinen). Enda orsaken till att någon dåre kommit på idén lär vara att slippa skada sig själv under badet - vilket i jämförelse känns som ett mindre pris att betala än att utsätta sin katt för vattentortyr. Men det kommer ju från landet som kom på de-clawing så vad kan väntas…

katterna
0

Hittade ett till klipp med denna uppfinningen med två katter i den. Och då står människorna och skrattar åt katterna , när katterna har fullständig panik. Förstår inte hur man som djurägare kan utsätta sin katt för detta. Helt obegripligt. Rent ut sagt stora idioter som inte borde få äga något djur!

NaimaG
0

Fy fan säger jag bara. Visst finns det katter som älskar att bada men sätta ett djur däri gör den antingen helt vättskrämd eller så drunknar den alternativt kvävs.