Hittekatter iFokus

Hittekatter

Etikettutanför-ämnet
Läst 1961 ggr
Ankie
0

OT. kattlåda, läcker sak!

http://www.kattforum.se/viewtopic.php?f=1&t=169338

kolla in vilken läcker kattlåda

catfoot
0

Vow…Vilken härlig kattlåda…Varför har jag inge som är så händig härhemmaObestämdFlört

Ditt hem är där din katt är.Kyss

OT/Snyggt ....

Ankie
0

jamen du jag säger detsamma catfoot

kattassen
0

Ja den var verkligen häftig. Ser mycket trevligt ut att ha en sådan fin "låda". Kan ju stå rakt uppochner i vardagsrummet utan att störa bilden.

(Undrar bara vad som händer när katterna pinkar utanför och det börjar tränga in i träet…luktar nog inte mumma efter ett tag.)Obestämd

----------------------------------------------------------------------

Kattassen/- medarbetare på Hittekatter.ifokus och Katter.ifokus

Hennum
0

tuff!

Dock känns det hemskt att såga i en sån vacker möbel. Men å andra sidan så kommer den ju till god nytta!

Vad som däremot gäller är att man har katter som alltid bajsar innanför lådan, för annars kommer det bajs på träet. men det hade man väl kunnat fixa på något vis.

/ Johanna Hoogendoorn, ordförande för Kattens Talan

huskatt08
0

Det kallar jag kattlådornas Rolls Royce Cool

mariia89
0

En sån skulle jag vilja ha som har kattsand överallt!!! Jätte läcker!

Maria

gulliver
0

Oj vilken låda! Vill också ha ……

Hawknestgrove
0

Ja den var fin! Kistan är exakt en sån som jag har, den köpte jag på IKea för 40 år sedan. Min första egna nya möbel. HAr för mig, att jag betalade 300 kr för den….Nu står den i sovrummet som förvaringsmöbel för lakan. För att undvika kisslukt, så kan man ju faktiskt plasta in botten om man vill, alternativt klä insidorna med plexiglas och lilla fogarna med silikon. Plexi går ju utmärkt att såga i. HAr för mig, att jag sett något liknande förut, och att liknande möbel finns i lite annat utförande på Ikea fortfarnade!

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

Hawknestgrove
0

Tips…. googla på ordet brudkista, så får du upp hur många billiga på Blocket som helst!

[LucyInTheSky]
0

Jag har visat och hintat till pojkvänen som är händig.. Han litar knappt på mig när jag ska spika upp tavlor så jag får nog inte sätta igång med det projektet själv.. XD

Finns det stoooora kattlådor att köpa, mina är ju vana vid två lådor.

Hawknestgrove
0

Lucy, du behöver inte ens vara händig, bara du har en sticksåg, en borrmaskin och en penna här. Ja visst finns det stora kattlådor. Grossisten Catman har en jättestor variant, den har jag. Anpassa lådan efter träkistan. Det där med riktig kattlucka i sidan, det anser ju faktiskt jag vara överkurs, det räcker ju gott att man sågar upp ett snyggt hål och lägger lister runt. OCh som sagt, jag såg en brudkista på Blocket för 200 kr. LEta runt på begagnatmarknaderna också!

Engla
0

Riktigt cool!

/Änglakatterna - medarbetare på Hittekatter och på Katthemmet Kompis

tuska
0

Jag har en kista i en klädgarderoben som jag förvarar julsakerna i.

Trångt som jag har det,….

Jag frågade gubben om vi inte kunde göra en kattoa av den och använda kistan även som rumsbordTyst  

Jag tyckte det skulle vara praktiskt,Skrattande

Hawknestgrove
0

Tycke jag var en suverän ide. Så lägger du julsakerna i en karong i stället.

tuska
0

Kistan ska användas till katttoa va så säker, men jag får nog inte använda det som rumsbord. Glad

karins
0

Vad påhittiga en del är, häftig juCool

Hawknestgrove
0

Nä, dt kan jag nog hålla med om att det är lite småläbbigt. hahah käka varm korv vid TV:n.. ska det vara lite senap? Lyft på locket,hahahahaha!Guld i mun

Ankie
0

nä men det är väl mysigt å sitta å käka med lite kattkorvar å lite kattpink under bordet, Tungan ute hualigen….. Skrattande

Hawknestgrove
0

Ja tänk så nice om nån katt har rallybajs och pruttar ljudligt när du sitter med kvällsmackan……..

tuska
0

Hoppas ni fattar att jag försöker skoja till det lite, att det även skulle kunna fungera som rumsbord.Skrattande

Kistan kommer att stå inne i min kattgård i sommar, kattgården är det tak över.

Det blir perfekt

Sidentass
0

men det var något av det läckraste jag sett i lådväg!! Något liknande vill jag ha i vår hall:-)

Hawknestgrove
0

Ja siden, koll ablocket, där fins som sagt massor med billiga brudkistor!

Hawknestgrove
0

Puttar upp denna trevliga tråd!

essut50
0

#17 SkrattandeSkrattande

" En smula nyfikenhet håller oss unga"

"Hjärtat är lyckligast - när det slår för andra"

Mona22
0

vad snyggt . men jag hade nog lagt något i botten av kistan om det skulle hända en olycka. någon platsmatta eller så för som någon skrev så kommer det inte lukta blommor direkt om någon råkar kissa utanför.

Norrann
0

Snyggt med en inbyggd låda.Själv skulle jag inte välja en sån kista har haft en liknande som jag aldrig gillat så jag gav bort den för några år sen.

Det går ju att använda vilket skåp som helst och lufthål kan man göra ett på var sida,ett smalt hål bara.Det är nog så att det är de som använder lådan som kanske tycker det luktar för mycket,till exempel om man är borta hela dan och inte kan rensa ur direkt.

Hawknestgrove
0

Finns ju andra varianter.