Hittekatter iFokus

Hittekatter

Etikettros-ris
Läst 4223 ggr
piffkryddan
2010-10-11 20:09
0

Dagens Ros o ris!

Dagens ros vill jag ge Mison o Lillmymlan för deras otroliga insatts i Eskeltuna.

De trottsar mörker, kyla, dunderförkylning, en massa mil o dålig info för att hjälpa till med att försöka lokalisera o få in de båda rymmlingarna.

Ni är guld världa tjejer.

Gagens ris vill jag ge de som inte kastrera sina katter.

Hawknestgrove
2010-10-11 20:11
0

Kan inte annat än hålla med. Underbara tjejer med bra organisationsförmåga!

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

Alexej
2010-10-11 20:19
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

De fick redan blommor från mig i tråden men är verkligen värd Dagens ros!

Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus

emjon
2010-10-11 20:42
0

Håller med till 100%

Ju mer jag lär känna av människorna dessto större blir kärleken till djuren

[chouwa]
2010-10-11 20:52
0

Verkligen!!

Gullimat
2010-10-11 21:28
0

Håller med, och delar ut en ros till dom var, och till andra som jag inte vet vem, som har hjälpt till med kattungarna

MariannE11
2010-10-11 21:34
0

Instämmer till fullo. Älskar er tjejer!

våga vägra golf o fiskbullar   o håll dej in i  det längsta med facebook
http://juliafnulia.blogspot.com/

Simson
2010-10-11 22:59
0

Stämmer in i roskören! De är allt värda! Underbara änglar!

Vill också puffa för Py Bäckman och Micke Wennborn som om de vinner omröstningen (på www.youbloom.com/) skänker vinstpengarna att delas på av fyra katthem.

-> Kastrera och id-märk <-   \>^..^<   CatCrazyLady

miasofia
2010-10-12 01:33
0

Helt rätt, Mison och lillmymlan är värda tusen rosor var för sitt jobb med kattungarna i Eskilstuna.

Hawknestgrove
2010-10-12 01:37
0

ja vilka tjejer……Hoppas de kan få bidrag nu från Daisys reskassa…. För det kostar att köra och de kanske får köra igen?

Josefa
2010-10-12 01:52
0

Ja, bravo tjejer.

Lena
2010-10-12 02:03
0

#9 Det har vi talat om tidigare - jo det går att få bidrag. Det går till som vanligt - man gör en ansökan via PM till Kattassen. Antal KM ska anges i ansökan. :)

_____

Jag vill ge rosor till alla katträddare i världen. :)

Jag vill även ge en extra ros till den som har förmågan att tänka positivt när det viner snålblåst både ute och inne.

Den postiva tanken gör underverk i en hård och bister värld, medan den negativa förvandlar oss till bittra spillror av vårt forna jag. I Hittekatternas värld behöver vi all den energi vi kan får. 

lillmymlan är en sådan person. Det tycker jag är beundransvärt!

//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"

destiny
2010-10-12 11:21
0

Instämmer i kören. Tjejerna är helt fantastiska. Kyss

Pelusa
2010-10-12 11:51
0

Även jag instämmer in i kören och strör rosor på er väg. Gäller även Naquita och alla ni som drar sitt strå till stacken och inte är rädda för lite besvär. Riktiga kattvänner som ni är det bästa jag vet :)

maggan47
2010-10-12 14:54
0

sjunger med i kören, tusen röda rosor var minst, är ni värda och all uppskattning i världen för att ni med så dåliga odds, ändå ger er i väg för att leta kissarna

kram från Maggan47Kyss

Leffe
2010-10-12 15:03
0

Dagens ros till alla som gör en stor insats i det tysta

lillmymlan
2010-10-12 19:20
0

Vänta nu… skulle inte alla göra samma sak för kissar i nöd? I alla fall om man hade möjlighet?

Nu hade vi, både Mison och jag möjlighet så vi åkte och lyckades få in en misse, vilket är toppen, vi hoppas att nummer 2 också kommer in så småningom såklart, det är ju kallt ute nu!

Jag tror nog i glorian på skallen har trillat ner på tårna, för jag är precis lika vanlig som alla andra som gör så gott man kan. Jag är ju bara människa och tror heller inte något förmer om mig själv :)

Mitt mål, min tanke och min kärlek är just katterna och det driver mig att fortsätta min strävan att göra något för just dessa djur, något för att höja deras status i vårt rätt sorgsna samhälle där inte katterna har något större värde.

Men… jag tror av hela mitt hjärta, att alla, var och en kan dra sitt strå till stacken för att få världen att se katterna med andra ögon (sluta ha solbrillor på kanske?) Cool

Så… ja… Skäms tack för vänliga ord… men kom ihåg, jag är inte mer än människa, som gör så gott jag bara kan Flört

/Malin

En smula hänsyn och lite omtanke betyder så mycket.
*Nalle Puh*

Hawknestgrove
2010-10-12 19:23
0

det är baa det, att ni två är helt otroliga. Offra en lördagskväll och en söndag skväll, när ni båda har viktiga saker att öra i vekcn på att sitta och huttra. Som sagt, hoppas att det går bra för den andra, och hur gick det med mammakatt? det blir så snurrrigt med alla kissar!!!!!!

Lena
2010-10-12 19:24
0

#16 Fint skrivet och tänkt! 

Om alla gör så gott de kan blir världen bättre både för katterna och oss själva. "Ingen kan göra allt, men alla kan göra något"

//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"

Sidentass
2010-10-12 20:47
0

#16 Bamsekram till dej Lillmymlan..vilkan fina ord du delar med dej av..!