Kartong med kattungar
Hörde på radion att på motorvägen mellan Nyköping och Södertälje hade man sett en kartong och i den fanns det kattungar. Man bad folk ta det lugnt då det sprang kattungar på vägen! 
Den som ställde dit lådan skulle ha ett kok stryk med riset och det är bara lindrigt sagt!
FY FAN FÖR FOLK! 
Så himla förbannad jag blir!
MORR!
/M
En smula hänsyn och lite omtanke betyder så mycket.
*Nalle Puh*
Min syrra är på väg just nu till Nyköping från Stokholm.
Ser hon dom plockar hon med dom.
Vilken avsky jag känner!
//M-H

Va hemska människor är!
Medarbetare på Cornish rex iFokus & Flyg iFokus

Stryk med riset är väl lite för lindrigt tycker jag!!!

Detta hörde jag också på radion…rusade in till sambon där radion var på..o undrade om vi hade möjlighet att på en gång lägga iväg..men det var inte riktigt i grannskapet..så andra har säkert hunnit före..
Hur fasiken är man skapt däruppe om man lämnar en låda med levande små varelser i på detta vis..Straffbart så att det svider till ordentligt önskar man att det vore..fyyyy:-(
Är det någon som vet vad som hände med kissarna? Var det någon som överlevde? Någon som räddade dem? 
*Nalle Puh*

polisen tror att alla ungar är överkörda
Alla djur behöver någon som bryr sig!
Fy f*n, j***a kräk. Kutade själv över Malmöleden i utkanten av Helsingborg för ett par månader sedan och fångade in en liten vettskrämd kattös på ca 6 veckor för ett par månader sedan. Var ev syskon blivit av kan man ha mardrömmar om.
Har flera gånger fått hem kattungar som hittats i kartonger vid vägen runt om i Skåne. Så det är ingen ovanlig företeelse.

Tror, vad det ingen som kollade upp det
Usch jag mår illa…. Hur kan folk?

Suicide doesn't take away the pain, it gives it to someone else
Vad är det för värld vi lever i!
Men anmärkningsvärt är den korta notisen i Sörmlands Nyheter två rader och en ryck på axel dom är nog överkörda…..
//M-H
Gjorde de inget som såg kartongen med kattungarna?
Må den/de lida all världens kval som gjorde detta! 
Stackars små

Nog överkörda? Vaddå nog eller kanske? Fy fan!
*Nalle Puh*

Måste bara få hålla med#11. + ett kraftigt basebollsträ att slå på dom som gjorde detta.
Fy fan vad jag hatar såna´människor.
Nalle
ja det står sannolikt i tidningen men så länge de inte har hittat nåt efter kattungarna så måste man väl ändå tro att de är i livet…
är det någon här som bor i trakterna? Om det inte redan är någon som varit där och kollat så lär det säkert vara någon som sitter i diket och inte vågar röra sig, det brukar ju alltid finnas en "fegis" i varje kull som chansen är stor att den överlever.

Såg din syster något
#16 ingenting! hon körde i 4 mil ca 50 km vid den aktuella sträckan.
//M-H
Fruktansvärt! Det finns inga ord för vad man känner!
//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"

Hoppas någon som kan åka dit och kolla runt i området så ingen liten stackare finns där ute
puttar denna
Det finns en chans att någon har hittat dom och tagit in dom
“In a world filled with hate, we must still dare to hope. In a world filled with anger, we must still dare to comfort. In a world filled with despair, we must still dare to dream.
#21, men gör det?! Åh men snälla tala om så fort du vet nåt…
Någon borde ringa till polisen och kolla. Fanns det döda kattungar eller inte. kanske någon fångade in de?
Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus

Fyyyyy…blir alldeles förtvivlad…hade hopp om att någon trafikant skulle kunna rädda dom när dom talade om detta på radion…som sagt…man borde åka dit, och höra sig för också i stugorna runt omkring om de sett något..:-(