Gästrike Katthem tar ej emot katter längre
Det var vad jag fick höra igår. De tar enbart emot de som polisen och djurskyddet kommer med. Om man räddar andra får man skylla sig själv. Är just nu lite ledsen på Gästrike katthem måste jag säga.
Svaret jag fick vara tt alla katter de har lever under avlivningshot då de inte har några nya lokaler ordnade än.
Men min känsla vart att de liksom sitter och väntar på att någon ska komma och erbjuda dem lokaler istället för att aktivt jobba på det.
Ledsen besviken och arg. Hur kan ett katthem säga på det sättet?
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars
Oj, frågat i en annan tråd. Men det betyder, att du har de små ännu?
The Owls are not what they seem
de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

Nej jag har dem tillfälligt hos en som bor nära hememt och jobbar som frivillig där. Så de tar med sig Skrik och Panik dit ett par gånger per dag så de åtminstone får i sig något.
Hopplöst med småttingar som inte vill äta. Känner mig så maktlös så jag vet itne vad.
Audiatur et altera pars
Men….. vill de inte äta? inte ens tutta?
Åsa, har du skrikit ut på andra kattsidor?

Jodå de började tutta efter mycket om och men. Men det är just det att få i dem ersättningen.
De vill inte ha med laska inte med pipette inte med finger och ja ingenting.
Därför behövde de en mamma.
Men jaja, de kommer kanske få slå igen i vinter så då skiter de i småttingarna.
Audiatur et altera pars
Hur har det gått med tidningarna? Hur gamla verkar de vara? Kanske du kan börja med smarresmaskens vanlig mat i stället? alltså rå köttfärs…..

De är i slutet av tre veckor antagligen eller precis fyra. Någonstans där i alla fall. de vill inte ens slicka av nosen om man sätter ersättningen där. Så jäkla mysko allting med dessa två herrar.
Audiatur et altera pars

Vilket katthem, sån ska man inte stödja tycker jag .