Hittekatter iFokus

Hittekatter

Etikett: media
Läst 816 ggr
Cammo
0

Vill ni se något vackert?

Hawknestgrove
0

ÅÅÅÅÅÅÅHHHHH Wow!

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

Alexej
0

Fantastiskt skönt! Och vilka fina katter!

Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus

Jenna-Gun
0

Jaa det var vackert, och bra gjort oxå att fånga in dem.

Ni är bäst.

Kram Jenna

Simson
0

Förutom att det är härligt att de återförenats så är kattungarna så söta och vilken vacker mamma!!! Kyss

-> Kastrera och id-märk <-   \>^..^<   CatCrazyLady

Sidentass
0

Nämen milda makaroner..vilken bild!! Så underbart jobb ni gjort..ni är kattguld värda!!!

Anna77
0

Helt underbart!!!!

Sessan1
0

Jättebra jobbat :) Jättefin kattmamma med sina ungar.

Erika91
0

Vilken fin bild! Och underbart att kattungarna återförenats med sin mamma!

anebit
0

WOW!   Blommor och tårta till er alla…………..

Kastrering är Aoch O i arbetet med att minska på de hemlösa katterna

modellflickan
0

Älskar bilden. :) Mycket vacker kattfamilj som nu kommer få det bra. Underbart! :)

vanessa
0

Vacker familj, och otroligt vilken bra artikel där 12 veckor kom med och att de tappat förtroendet för människan. Tack för ert arbete! /Vanessa

Kata(rina), f.d. Vanessa som är mitt mellannamn.

storAnnette
0

Vackra katter,är så glad att de återförenats.Bra att tidningen NSD gjorde bättre ifrån sig idag.Ny skribent och mycket bättre!Hoppas nu att många nya stödhem anmäler sig!

Cammo
0

Vi har nu fått bekräftat att det finns två förvildade katter kvar där vid industribyggnaden, och jag  kan  berätta att jag har varit och pratat med en av katterna vid 01-tiden i natt :)  Jag satt kvar i bilen och snackade lite och han satt bakom en björk, liiiiiiite nyfiken var han allt!

GladCammo

storAnnette
0

Hmm,kan det vara ännu fler?

Tänker på då jag satt där och försökte få syn på en katt.då såg jag en som såg ut som Garbo gör på bilden (jag såg inget vitt).De katter jag fått bilder på från mannen på företaget hade mer vitt i pälsen tycker jag.Håller tummarna för att det är två och inte fler!Det bästa är ju att få in alla annars är de snart fler igen…

Vet ingen som kan ta in kissarna,hoppas ni har fått många nya kontakter via tidningarna nu.

Kittentotts
0

Jag kan gråta när jag läser sånt här, ja för jag blir glad då. Så tänker jag: Tänk om mammakatt och pappakatt hittade ett hem ihop, de verkar ju ha nytta av varandra eftersom de hållt ihop i samma område. Vid en kastrering kan de ju fortsätta ha tryggheten i varandra. Men man kan ju alltid önska, jag har ju inte en chans ha dem då jag har katteriet.

Engla
0

Vilken historia. Och det är lika underbart att läsa om sådana berättelser varje gång. Fin familj!

/Änglakatterna - medarbetare på Hittekatter och på Katthemmet Kompis

evangeline
0

Kattungarna är helt ljuvliga….

Det är svårt att hitta stödhem till skyggisar…men jag kommer att ta upp det på tisdag i tv, att vi söker hem även till de vuxna katterna och inte bara till bäbisarna.

elena
0

Lena
0

Bra artiklar och ett dunderfint arbete som ni gjort i Kattakuten! Katterna är ju söta som socker. Publiciteten i media är guld värd i liknande situationer. Hoppas det kan leda vidare till att fler anmäler intresse av att hjälpa till  på olika sätt.

//Lena

//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"

Sidentass
0

#17 ni är bara toppen helt enkelt!!!

Översänder  hårt hållande tummar o stöd

modellflickan
0

Ni har all min stöd med!!!

evangeline
0

Och vi tackar och bugar och niger och är så glada att ni alla finns här som stöd! Det blir onekligen lite tungt och stressigt när det dyker upp så många katter på en gång…

Puss på er alla!