-minnen-bilder på f.d stödhemkatter
en fin bild jag tog på en stödhemkattunge sommaren 2005, ville bara visa upp honom:)

Hans syster tindra:)
.JPG)
busiga brorsan Truls

adoptivflickan Hope,som hittades nedslängd i en stängd brunn. Ingen vet om det fanns flera kattungar där från början
en gubbe som fick förbi med sin hudn upptäckte det lilla livet(lr ja hunden upptäckte henne)
.JPG)
Stolta mamma Cassandra,som skulle skjutas när ägaren skulle flytta från huset. Var då högdräktig och lämnades ensam "sålänge" på trappen tills de skulle kommit tillbaka ..men jag hann först

.JPG)
måpste bara visa Vackra vackra AnnaBelle också. den stödhemskatt som snärjt mitt hjärta mest av alla. tyvärr var jag arbetslös år 2005, levde på socialbidrag och bodde i en liten etta utan balkong med mina egna 2 katter och en stor hund, så jag hade ingen nöjighet i världen att behålla henne. Hade jag haft henne idag hade hon aldrig fått flytta!
Annabelle fångades in 7 månader gammal, och var väldigt skygg hos mig. det tog mig ett år att bygga upp hennes självförtroende

De två damerna tyckte mkt om varandra:)

den sommaren stödmatade jag även lille Oliver,som nu bor hos min mamma. Han kom till mig 1 dygn gammal, men tyvärr accepterade inte cassandra honom. så jag fick stödmata, dugnet runt i 3 veckor. Sedan fick Samira ungar och accepterade Oliver direkt:)
Här har vi somnat, min syster fotade oss.
.JPG)
Naquita, du är en katternas ängel - tack för att du delar med dig av bilderna! =)
Duktiga underbara Samira:)
haha, vilka minnen. såhär såg det ut när Lucky bodde hos mig och jag skulle borsta tänderna..*s*
.JPG)
åh, hade glömt hur härligt år 2005 var!!!=)))

jag o min vovve praktiserade för övrigt på hunddagis då;)

Vovves favoritnalle levde fortfarande
.JPG)
Cassandra tyckte att hon skulle föda i mitt knä…(slemproppen kom på mina byxor och första fosterblåsan syntes innan jag lyckades få henne att ligga i bolådan)
.jpg)
Stödisen Addidas ärhelt utslagen;)
.JPG)
Skygga Miranda. Upphittaren trodde hon var dräktig men det var hon inte..det var ngt fel i magen på henne, minns inte vad.

pjuh,nu orkar jag inte mer för tillfället;)
Jättefina bilder och texter!
Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus

Vilka fina bilder o bildtexter.
Fånga dagen - i morgon kan det vara försent!!!
Underbara minnen du delar med dej av.
Tack för det fina kissefotona.
Kram Jenna

Du är så underbar, så det finns inga ord som kan beskriva den beundran jag känner för dig. /Vanessa
Kata(rina), f.d. Vanessa som är mitt mellannamn.

Alla är så söta!! Tack för att du finns, ängel! 
Kan dock inte låta bli att kommentera Addidas stil…härligt grabben!!! 
Vad duktig Samira är som accepterar den lille!!
(i konsten onyttigt vetande så TROR jag min granne heter Samira…frun alltså! Ett vackert namn!)
-> Kastrera och id-märk <- \>^..^< CatCrazyLady

Gud så söta alla är!
Du är en
som ställt upp för katterna som stödhem!
Tack för en underbar bildserie!
The Owls are not what they seem
de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

Tack Emma för dina fina bilder. Så kul det ser ut med den stora svarta kattungen ihop med Samiras egna små, så duktig hon är……………. du är en 
Kastrering är Aoch O i arbetet med att minska på de hemlösa katterna
hehe, Addidas nuvarande matte föll faktiskt för den bilden, o sedan var han hennes, hon var käär..*ler*

Du är beundransvärd Emma!! Så underbara bilder..på duktiga och fina katter!

Härliga bilder! Du har all min respekt, Emma! Du gör så mycket för hemlösa katter. Beundrar dej!
Mina allra första stödhemfamilj 2004 innan dess hade jag 2 kattsystrar som hann bli över etthalvår innan de flyttade!

Vilka fina katter, så bra att de fick komma till dig!
/Änglakatterna - medarbetare på Hittekatter och på Katthemmet Kompis
*rörd* underbara du!