Hittekatter iFokus

Hittekatter

Etikett: övrigt-kattrelaterat
Läst 562 ggr
Highlandertess
0

Transporthjälp finns v. 33

Någon dag i början av v. 33 (tidigt på morgonen) ska jag, min pojkvän och några kompisar åka från Arvika till Karlstad till Skara. Så ifall någon behöver transport den sträckan (och vid den tidpunkten) så är det bara att höra av sig :-) Gör dock inga avstickare så det är bara städer som passeras som vi kan stanna i. Vi ska köra på östra sidan om Vänern.

Alexej
0

Vad ska ni göra i Skara?-Nyfiken..

Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus

Highlandertess
0

Vi ska på Sommarlandet under dagen och hem igen på kvällen :-) Så det går biltur både fram och tillbaka den sträckan samma dag. Vet inte dag än dock…

Sidentass
0

Toppen att du erbjuder dej..vem vet..kanske finns någon fyrbenta varelse som behöver lift!

Simson
0

putt…

-> Kastrera och id-märk <-   \>^..^<   CatCrazyLady

Highlandertess
0

#3 - Ja, det är bara att höra av sig ifall det är någon som behöver lift :-) Har själv sökt och fått transporthjälp på ifokus-sajten så jag vill bidra med min del också.

Lena
0

Instämmer i vad tidigare talare sagt - jättebra att du erbjuder transporthjälp. Guld värt för hittekatter i nös.

//Lena

//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"