Hittekatter iFokus

Hittekatter

Etikett: sajten-medlemmarna
Läst 363 ggr
Leffe
0

Rapport lördag från montern i Uppsala

Flyern för Hittekatter iFokus var en av dem som hade mest åtgång under första dagens av iFokus-montern under denna helg på kattutställningen i Uppsala

Engla
0

Vad kul att höra! Kanske kommer vi att bli ännu fler medlemmar!! Cool

/Änglakatterna - medarbetare på Hittekatter och på Katthemmet Kompis

vanessa
0

Vilket otroligt arbete du gör. Och för oss är det verkligen kul att hittekatter verkar efterfrågade. Så man får buga och tacka. Kan att ha att göra med Föreningen Samvetes arbete i Uppsala att göra. /Vanessa

Kata(rina), f.d. Vanessa som är mitt mellannamn.

Faxlin
0

Du gör ett dunder arbete Leffe. Vill bara säga det så du vet att det du gör uppskattas av oss här inne.
Att folk visar intresse för flyers är jättebra, då kanske de kommer in hit. Och även om de inte skriver så kan de läsa och lära av er eldstjälar som finns här inne.

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

anebit
0

Och även om de inte skriver så kan de läsa och lära av er eldstjälar som finns här inne.

Så sant Åsa!

Kastrering är Aoch O i arbetet med att minska på de hemlösa katterna

Jenna-Gun
0

Låter jättebra.

Heders till dej.

Kram Jenna

karins
0

Vad roligt! Nu blev vi glada alla vi här på hittekatter. Vilket jobb du gör Leffe!

Hawknestgrove
0

Toppen! urdum fråga, vad är en Flyer???????

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

Leffe
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

En flyers är ungefär detsamma som ett flygblad eller broschyr. På bifogad bild är Hittekatters flyer.

Söndagen var alla kattsajters dag

Så här såg montern ut

Några intresserade

vanessa
0

Applåder igen, Leffe. /Vanessa

Kata(rina), f.d. Vanessa som är mitt mellannamn.

anebit
0

En ros till Leffe D

Kastrering är Aoch O i arbetet med att minska på de hemlösa katterna

MorganP
0

Leffe, har du flyers för hittekatter.ifokus kan du skicka ett antal till mig så kan KKS ha det liggande på våra bord när vi står och säljer på Stortorget i Karlskrona under lördagarna. Vid intresse så PM:a mig så skickar jag min adress.

Leffe
0

Morgan ska bli. Två kuvert går iväg i morgon

MorganP
0

Har idag fått flyers och kommer lägga i en sådan med övrigt infomaterial i alla de kassar som delas till till personer som handlar imorgon, brukar bli väldigt många. Ligger också på bordet så folk kan ta.

Lena
0

Vad bra Leffe! Det är ju verkligen kanon på alla sätt och vis!

//Lena

//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"