Vem vill ta sig an Östergötland?
Lägger detta som en egen tråd är. Nu har vi alltså bara ett litet område i Blocket som ine har täckning. det är Östergötland. Finns det någon, som kan tänka sig att ta hand om det? Antingen går ni in i min tråd, Korstågsriddare sökes, eller Jossans tråd. En fråga och anmäler er! Vad ni kan se i trådarna, så är det även så, att Sonja har en massa områden. Kanske någon som kan lätta på hennes börda också? Jag har visserligen bara Göteborg, men jag ser, att det är oerhört mycket där, så jag klarar inte mer.
The Owls are not what they seem
de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....
Puttar upp detta!

Någon?

Jag har gjort Östergötland till och med Idag kl.18:09 så det är ganska lätt att fortsätta..
M a o så är hela Sverige täckt? Underbart!
Kan inte ta detta just nu har för mycket på gång är ensamstående med barn och arbetar heltid inom äldrevården vilket också har blivit krävande. har själv fem katter och tillbringar några timmar var ledig dag med slottshagenkolonin dit jag cyklar vilket tar ca en timme fram och åter.Sedan har ju nu detta hemska i Söderköping dykt upp som gör att man mår dåligt.Senare ska jag gärna hjälpa till som bor i Östergötland men orkar inte just nu.

#5 Du gör enorma insatser så skippa det, finns annan som kan ta din plats. Koncentrera dig på det du gör gällande katter :-)
Tack Morgan! Det värmde och glädjer mej.
Ja brutt, det du gör är tillräckligt.
okey !
Nu är Östergötland täckt så vi fimpar den här tråden nu =)