Pojke från Örebro / Varberga
Har en kisse kille som vi inte vet vem den tillhör och hoppas på att vi kan hitta ägaren till honom :)
Han är en helgo kille kelig helt rumsren.
Han är grårandig med vit mage, vita strumpor och vit maskteckning och har en liten vit fläck på ryggen :3
Hittades i Varberga nära centrum. Han följe efter mig och min sambo från Varberga hem till oss ca 1km, han har setts ett flertal gånger och lappar om honom har suttit uppe tidigare i Varberga om förfrågningar om vems katte det kan vara.
Han har ett sött litet beteende när han ska dricka vatten då han skrapar med tassarna och kurrar framför skålen innan han dricker och han snarkar X3
Shizuka Ström 072-9236177 shizuka.strom@yahoo.se
Har du anmält till polisen? Kollat om den är chippad? Lagt in annons under efterlysningar på Blocket?
Titta i första han på denna sida och lägg upp en annons under Upphittade katter: www.orebrokatthem.com/annons/
Finns borttappade katter minst 5 år bakåt.
Kan svara på lite åt TyCat då vi är nära bekanta.
Hon har lagt annons på länken i #2's inlägg, polis och blocket kommer förhoppningsvis bli ordnat med idag! Riktigt mer än så vet jag inte just nu men jag är säker på att hon skriver mer när hon har tid och får reda på mer! :)
MVH sak
Sätt upp lappar i området. Eftersom kissen är så social så har den säkert ett hem men förirrat sig lite för långt bort.