Hittekatter iFokus

Hittekatter

Etikett: övrigt-kattrelaterat
Läst 644 ggr
Hawknestgrove
0

Nu söker rödisens fosterbror hem....

Fick besked från familjen som köpte lille rödisen på Röd i Strömstad, att allt är toppen. Fick ett underbart kort på de två katterna. Nu söker den lille fosterbrodern hem, lagom till midsommar. Någon? Samma premisser gäller för denna lilla gynnare som för Rödisen, som för övrigt blivit döpt till Chili!

Här nedan en bild på lille Chili och hans nya kompis, som de nya ägarna skickade mig! OBS!!! Chili söker INTE något nytt hem! Ville bara visa honom,hur han har vuxit…..HAn är den röde till vänster. Kompisen är en Maine Coon-kille.

![](../ShowFile.aspx?BinaryId=eafb0e45-db26-4104-b063-24b5398eaae5&Filename=chilli och nisse.jpg)

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

gubben
0

Varför söker den hem? Kan de inte behålla bägge katterna eftersom de tycks trivas ihop? Har ingen aning iofs om historien bakom detta men jag reagerade på att den söker hem lagom till midsommar för det är ju så de flesta sommarkatter blir till.

Hawknestgrove
0

Åh, Gubben, så fel det blev! Bild nr 1 är den lille som söker hem, han är lev.klar till midsommar! den andra bilden är från Den lille rödes (chilis) NYA hem! Där han stortrivs och har fått det jättebra! Hm… bra att du sa till, får redigera i mitt inlägg, kan ju vara fler som tror att Chili söker hem!

Hawknestgrove
0

Ja, Gubben, katterna på Röd i Strömstad är ett sorgligt kapitel…..Jag gör mitt bästa för att hitta nya hem som är bra… lång historia…..Här är en bild på Chili när han var liten. Den lille andra kattungen är just den som har blivit lite större nu och som jag försöker hindra från att bli semesterkatt….

maggan47
0

puttar upp Maggan47

Jenna-Gun
0

Gunilla.H jag ser inte bilderna för de är för små.

Jenna :(

evamojje
0

Men va fina bilder och va kul att Chilli har fått ett så bra hem. önskar dig lycka till med fosterbrodern.

Skicka ett sms med texten Katthem 25 eller Katthem 50 till nr 72970 så skänker du Stockholms Katthem motsvarande belopp.

Hawknestgrove
0

Puttar upp om någon vet ett hem? Nu har jag gjort bilden lite större……Jag kan ju lägga dem i mitt fotoalbum, så kan alla se i ordentlig storlek! det gör jag!