Hittekatter iFokus

Hittekatter

Etikett: sajten
Läst 2795 ggr
sesam10
1

Serlas kampanj avslutas i morgon 15/12!

Du kommer väl ihåg Serlas kampanj där 10 "goda gärningar-projekt" kan vinna 50000 kr var. Röstningen är öppen till 15/12 och du får rösta på så många bidrag du vill. Många katthem ligger i topp och själv har jag röstat på samtliga som har vinstchans.

www.serla.com

Gullimat
0

Hur röstar man på flera? Trodde inte gick för sigObestämd

sesam10
1

Jo om du klickar på "Framsidan" i den rosa övre listen så kommer introduktionstexten fram. Där står: "Du får rösta på så många bidrag du vill men bara en röst per bidrag"

Under Tävlingsregler står det dock "Du kan bara bara rösta en gång" så jag hoppas att de glömt "per bidrag".

[eskils]
1

Om man har två mailadresser kan man rösta med var och en av dem… Man räknas då som en ny person. Flört

destiny
1

Och det har man ju… två mailadresser… minst! Flört

Hennum
0

Vem vann, vem vann!?!?!?! *hoppar otåligt!*

/ Johanna Hoogendoorn, ordförande för Kattens Talan

Hennum
3

försökte gå in på deras sida. FRUKTANSVÄRT irriterande! De borde gå och dö som gör en sån dum sida. F*ckade upp hela min jävla dator. Ber om ursäkt för mitt språk, men blev ganska förbannad. Och den där musiken sen, som inte gick att stänga av. Usch! Jag ska aldrig köpa deras toapapper. J*vla sk*tsida. (höhöhö)

/ Johanna Hoogendoorn, ordförande för Kattens Talan

Alexej
1

Tävlingen avslutas idag kl 00.00:)

Här är det lättare att komma in: http://campaign.serla.com/localgood_se/?page=aanesta&sivu=1&order=tykatyimmat

Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus

Lena
0

#7 Ni leder tävlingen så här i sista minuten! Hoppas, hoppas att det håller i sig! :)

//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"

martdat
0

ska bli spännande att se vilka som vinner,

Sajtvärd på kattpolisen i fokus.

Allt som inte kan lagas med silvertejp är sönder på riktigt.

Alexej
0

31 december kommer vi att veta. Det får bli som det blir. Är bara glad att det är över…

Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus

Lena
0

Det ser ju lovande ut ni i alla fall med Evas Katthem på första plats. Nu är det bara att hoppas! Hålla tummarna helt enkelt! :)

"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"

Maxima06
0

Någon som vet hur det har gått?

Lena
0

#12 Om jag inte minns fel skulle vinnaren presenteras den 31/1.

Maxima06
2

putt…någon som hört något? står inget på hemsidan.

Alexej
0

Serla skrev att de behöver mer tid??? Nästa måndag, den 6. januari får vi veta…

Lena
0

#15 Oj då får vi hålla oss på streckbänken ytterligare några dagar.

Lena
3

Har ni sett att Eva Katthem vann tävlingen och får 50.000:- ?

Kanonbra ju! Hipp, Hipp, Hurra och Grattis!

lillmymlan
0

Grattis Kyss

En smula hänsyn och lite omtanke betyder så mycket.
*Nalle Puh*