kvarlämnade kattungen Maja är tillbaka!!=)
maja är tillbaka!!!!
Lilla maja som förut låg på katter-på-kösidan på KKS är tillbaka!!
hon har varit försvunnen men dök upp hungrig och lite mager igår kväll..hon luktade bensin så förmodligen har hon varit instängd någonstans..
det fanns flera intressenter på lilla svart-vita Maja som flyttats ifrån och nu sitter i mitt fönsterbläck och tittar in
men jag hittar inte mailen KKS vidarebefodrade..
någon här som kan förbarma sig över henne? det är redan på väg en dräktig hona till mig så det blir för mycket här hemma
putt…någon??
Blir mamma igen..åtminstone kattmamma!
Behöver inte fundera över att starta ett katthem, har redan ett!
Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus
kan du inte kontakta Morgan igen, och ställa upp lilltjejen på kö, eller jourhem, kram Maggan47
maja får komma hem till underbara KattÄngeln landfreak

Underbart!!! Landfreak är bäst!!

Åh! Landfreak du har ju ett eget katthem nu…………. Va du är bra! Lyckliga katter som kommer till dig!
Kastrering är Aoch O i arbetet med att minska på de hemlösa katterna

Du är verkligen en ängel som ställer upp för dom hemlösa katterna.
essut-->
jag eller landfreak?hehe

Både Naquita och Landfreak + alla andra som ställer upp för de hemlösa katterna är ÄNGLAR……..
Kastrering är Aoch O i arbetet med att minska på de hemlösa katterna
Vad bra att det ordnade sig för Maja.
Landfreak: Vi kommer och hämtar vår lilla svarting så snart vi är hemma igen från Holland så du får lite mera plats. :)
//Lena
//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"
Maja fick ett permanent hem i Ronneby istället,löste sig lätt o smidigt o bäst för Maja att slippa åka runt halva landet till stödhem. killen var här i två timmar o pratade o gosade med Maja innan han tog hem henne.
#11 Permanent hem i närheten är naturligtvis det allra bästa. :) Jättebra att en sådan lösning infann sig. :)
//Lena
//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"