Hittekatter iFokus

Hittekatter

Etikett: övrigt-kattrelaterat
Läst 2191 ggr
Lena
2

Vilken drömkatt! Svart = snyggt!

I tråden Vi söker ett hem finns det många snygga och goa katter som söker sig en matte/husse.

Själv föll jag för denna undersnygga kattdam som heter Pirjo:

En svart stilig panterdam! Vem har sagt att inte svarta katter är snygga? Har själv huset fullt men hoppas någon annan därute kan hjälpa Prijo eller någon av de anda katterna till ett nytt hem.

Titta in i tråden om du inte har gjort det! Där finns många fina kissar just nu med den gemensamma nämnaren att de söker sig en alldeles egen matte och/eller husse.

//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"

[Sweety92]
1

Vacker dam!

Lena
0

Har alltid vurmat för dessa svarta panterkatter! Har i dagsläget bara en svarting -lilla Othello. En underbar liten kisse med hittekattsbakgrund.

"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"

[Murr]
2

Mycket vacker!

Puma77
1

Åh jag som älskar svarta pantrar;) Har ju dock huset fullt av dem redan :/

//Pia

Josefa
2
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Ha, det är ju min Pirjo!! Otroligt vacker är hon med sitt nästan trekantiga ansikte och långa ben och svans. Tyvärr brukar hon inte vilja smila upp sig när jag fotar henne, utan får alltid en knasig uppsyn. Så får fota henne när hon sover.

[sakring]
2

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Jag har också en svarting som är 11år och lika smal som den dag hon blev vuxen. Vetten tycker alltid att hon är så vacker, och det tycker jag ocksåSkrattande

SMMM
1

Finns små svarta pantrar på våran sida just nu.. Tungan ute

http://www.kattiboras.se/

lillmymlan
0

Snygga Pirjo Kyss

En smula hänsyn och lite omtanke betyder så mycket.
*Nalle Puh*

Lena
0

#5 Det är festligt det där med katter - vissa gillar att fotograferas medan andra rynkar på näsan så fort kameran kommer fram.

Josefa
0

Ja och drar in huvudet mot kroppen och tittar med ögonen i kors.

[sakring]
1
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Naturligtvis så ska min lilla panter också få vara med på bild.

Mona22
0

Svarta katter är så vackraKyss