jourhem sökes kattfamilj
En mamma med ungar söker akut jourhem utan andra djur i hemmet. Mamman gillar inte alls andra djur (kan vara överbeskyddande mot ungarna och försvinna vid kastrering och när ungarna flyttat) men som det är nu kan hon inte bo med andra djur, isf på stor yta där hon kan dra sig undan.
Mamman är en ung jättekelen fin svartvit "kokatt", och hennes ungar är 4 ljuvliga bruntabbyvita hanar som är 12 veckor den 7 Juni. De är födda inomhus och rumsrena trevliga pojkar.
jourhemmet måste vara i närheten av blekinge, då ena kattungen är bokad till karlshamn.
Läs mer om att vara jourhem åt oss på hemsidan www.ronnebyshittekatter.se
Mamman dök upp i ett bostadsområde när snön yrde som värst i vintras, och när vi hade plats för henne var hon redan i 7e veckan:(
De söker såklart även permanenta hem;)
Putt för de små här!!!!
The Owls are not what they seem
de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....
Guud så söta! Dom borde väl inte få det svårt att hitta ett eget hem :)
Som people don't understand why I talk to animals. That's okej, the animals understand . ~ Anthony Douglas Williams~
S*Winterwind
Jösses så fina de är. Man blir ju alldeles varm i hjärtat. Mamman är nästan en kopia av min första hittekatt Tina som jag tog hand om när jag var 22 år.
//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"

Vilka underbara busungar! Man riktigt ser hur det lyser ofog i ögonen på dem.
oh ja, den där busblicken har fortfarande en av mina 5åriga katter:P

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Vilken underbar familj! Mamman är så lik Lucia som blev permanent här efter att ha varit en kks-katt:-)
Putt!!
Nya bilder på den underbara lilla kattfamiljen, som just nu bor i kattgården:)
putt för familjen!!!
The Owls are not what they seem
de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....