Hittekatter iFokus

Hittekatter

Etikett: utanför-ämnet
Läst 1138 ggr
Naquita
0

hjäälp bruksanvisning klösmöbel

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

jag har fått denna klösmöbel till skänks men den är utan bruksanvisning och nerplockat precis i alla delar, så jag har ingen aning hur allt ska sitta.

hjälp någon?!?Foten i munnenOskyldig bild på en färdig eller vad som

Naquita
0

det är en golv till tak:)

kattassen
0

Det är inte så att den som skänkt har en bild av hur den såg ut innan demonteringen?

----------------------------------------------------------------------

Kattassen/- medarbetare på Hittekatter.ifokus och Katter.ifokus

Naquita
0

jo, hon skulle se om hon hade. men inte säkert.

Alexej
0

Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus

Naquita
0

4 har letat, finns inte.

Simson
0

Ingen brist på sysselsättning då… Flört

-> Kastrera och id-märk <-   \>^..^<   CatCrazyLady

Simson
0

Jag har de senaste veckorna försökt komma underfund om hur jag tar bort benen på min sovrumstv så jag skall inte döma här precis… Inte heller komma med monteringshjälp… Cool

-> Kastrera och id-märk <-   \>^..^<   CatCrazyLady

Naquita
0

katterna hjälper ju till lagom bra med..hoppar o studsar och tycker de e skitkul med något nytt=/

Hawknestgrove
0

finns det inget monteringschema? Har du fått med inbrachonyckel?(in6) Ta kontakt med tillverkaren i så fall om du inte får någon färdig bild.

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

Sherwood
0

Finns det ingen pojkvän att ta till? Dom flesta brukar kunna vara tekniskt lagda.

Hawknestgrove
0

sherwood, gissa vem som är den som monterar möbler här i huset…..OCh kastar ut karln på backen elelr låser in honom i sovrummet så länge….eller skjutsar iväg på pojkträff….. allt för att slippa nötter som försöker komma med hammare och spik…..

Hawknestgrove
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

naquita, om du får se min på bild hjälper det?

Naquita
0

ja, den hjälper lite….har satt 4 stora på¨bottenplattan, kanske inte ska vara de…hm

Hawknestgrove
0

ok, och de som är emellan planen så att säga, det är de som är gängade i båda ändar, för de ska gå igenom plattan bara och skruvas i nästa pelare.

Det är nog rätt med 4 stora i botten om det är en sån som  på bilden. Du ser att det är en försänkning i spånplattan OK? Den är till för att skruvhuvudena inte ska ta i golvet. För är det en sån du har som på bilden? Hm…. vänta ska kolla om jag har manualen kvar…..hoppas inte för mycket

Hawknestgrove
0

nix, den var borta. i värsta fall så får jag väl i så fall i morgon skruva isär min och ta mått och sånt och så får jag göra ett flödeschema om du inte får till det.

[Mimsynims]
0

#15 Är du säker på att du har samma? För Naquita verkar ju ha hängmattor eller vad det kallas, på sin…

Jourhemmet
0

Det är absolut inte en likadan. Emmas ska ju gå ända upp till taket.

Hawknestgrove
0

ok då är det inte likadan, men principen är ändå densamma. du har de fyra ganska långa i botten som ska gå in i de fyra pelarna. Sen är det antagligen åtminstone en skruv med gäng i badå ändar för att sätta ihop de två pelarna till höger med hängkorgen emellan. sen skruvar som ska gå ner från lådan ner till pelarna och fästa den i pelarna

Alexej
0

Om den ska gå upp mot taket fattas några bitar;)

Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus

Hawknestgrove
0

ja jag tycker det ser mysko ut bak till vänster

Naquita
0

ja det fattas många bitar då de ligger på andra sidan, o hängmattan ska inte vara där den är på bilden har jag förstått;)

tjejen som skänkt den till mig kommer ner o hälsar på de 7e så får vi se hur våra hjärnor funkar ihop:)