OT.Personliga uppgifter
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Det finns väl ingen lag som säger att man här på forumet måste skriva om sin egen person. Jag reagerar starkt mot att det i texten om man inte skriver något om sig själv anges att några anledningar kan vara att man inte orkar eller vågar. Stryk detta. Vi lever väl i ett fritt land där den enskilde själv får bestämma.
Nu förstår jag inget?
Jag är den första att hålla med dig Annebeate. Tycker det är så tråkigt att läsa att dom anser en vara lat eller nonchalant bara för att man inte skriver om sig själv.
Vilken text pratar ni om??
Imasy, vi pratar om texten på som står på din egen sida om du inte har skrivit något där.
Jag antar att Crisse1 och annebeate pratar om ens egen personliga sida som är offentlig för andra och de är irriterade på folk som inte skriver något om dem själva. Har ajg rätt? :)
Mvh Amanda
Är även medarbetare på Dokumentärer :)
Så här står det
crisse1 har inte hunnit, orkat, kunnat, vågat, velat, prioriterat att skriva något eget här. Synd för crisse1 eftersom det innebär att den här sidan inte visas när man bläddrar bland sajtens medlemmar.
Påminn gärna crisse1 om du vet vem hon är. Ett inlägg i gästboken eller ett privat meddelande brukar göra susen… :)
#5 Nej du har inte rätt. Jag anser att man inte ska behöva skriva om sig själv om man inte vill det. Vill man skriva om sig själv ska man naturligtvis göra det.
#8 Det är också andra som reagerat . Jag gör vad jag kan för hittekatter och ska inte behöva bli mästrande och otrevligt bemött.
Imasy. Annebeate har skrivit att det är utanför ämnet. Eftersom vi är medlemmar på hittis så passar det väl här.
Reglerna här säger att vi inte får göra personliga påhopp. Om jag skriver i en tråd att du är lat och feg så är det ett personligt påhopp eller hur?

Ifokus-folket är uppmärksammade på detta. Det är en text de lagt in centralt. Inget som vi på hittekatter.ifokus hittat på själva.
Jag har påtalat en ändring på detta tidigare och påminner igen.
----------------------------------------------------------------------
Kattassen/- medarbetare på Hittekatter.ifokus och Katter.ifokus
Det har tagits upp på support då fler reagerat över det.
//Pia
men snälla nån, skriver man inget så är det väl så. Ingen kan väl bestämma vad den andra ska skriva eller inte…
Men snälla nån det är väl upp till person….jag blir så matt ibland….
Såg det nu men det får väl var och en bestämma hur allvarligt den texten ska tas.Även om det nog kan reflekteras över och bli fel som om syftet vore att kartlägga medlemmar och bryta mot deras intregitet.
//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"
Skrev ett inlägg här som tydligen försvann. (!?) Vill förtydliga att det här inte är något som vi bakom Hittekatter iFokus har någonting alls att göra med. Som Sajtvärd bryr jag mig inte om vad var och en skriver eller inte skriver på sin "Min Sida!. Det lämnar jag helt över till varje medlem att själv bestämma.
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"
#11 Bra. Då utgår jag ifrån att det mycket snart är åtgärdat.

#18 Det är som sagt påtalat och kritiken är framförd. Dock finns en hel del barnsjukdomar i systemet som är tämligen högprioriterade för att få det hela att fungera. Jag kan tänka mig att man i första hand ser till att få ordning på dessa punkter. Man jobbar vad jag förstått dygnet runt för att modifiera och justera.
Men vi ligger på!
Jag hade ändå tagit bort alla bilder och beskrivningen efter grova påhopp av några som inte finns kvar här som tur:(
Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus
Vad är det med Hittekatter.ifokus? Hela tiden kommer det upp "Vill du sluta köra skriptet annars risk att datorn slutar att svara". Oerhört irriterande!!!!!!!
Jättejobbigt att vara inne på detta forum. Släpp inte ut den nya version när det fungerar så dåligt.
Vilken webbläsare har du? Har själv inte upplevt detta och jag kör chrome.
#21 Jag antar att du använder internet explorer? då kommer denna ruta upp och grabbarna jobbar hårt med att få det att försvinna, jag läste idag att de har gjort några ändringar för att explorer ska fungera bättre.
ett tips är att ni med explorer tar och laddar ner och använder er av tex. chrome eller firefox då båda de webbläsarna fungerar bättre med iFokus samt är mycket snabbare än explorer (även med andra sidor än iFokus)
angående texten som tråden handlar om så tycker jag att den inte var passande, troligtvis var det nog från början bara skrivit som att man ska ta det på skoj. jag hoppas också på en mer seriösare text som påpekar att användaren inte har skrivit något om sig själv.
Sajtvärd för Djurfoto
www.mariekengren.se
#23 Tack för upplysningarna. Så här ska det inte vara. Under all kritik.
ja den texten fick jag okså läsda, närt jag PMade en här inne nyss. Fy attan så tråkigt. OM det ska vara ett utslag av ironi, så är den till och med för elaka Gunilla väldigt dåligt. OCh varför ligger det fel? det ligger under OT som står för Off Topic vilket faktiskt betyder utanför ämnet, fritt översatt. Så varför hacka på att någon skriver om det här inne?
The Owls are not what they seem
de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....
Jag har också chrome och allt funkar bra.
Även om du tex ska sätta in bilder här inne?
Nu finns inga bilder avatarer på jourhememt och Josefa här…..

#29 Nej har man inte lagt in någon bild så syns det ingen heller.
Jag har inte haft någon bild innan heller.
Ok, är det därför det ser så trist ut? Förut så var det ju åtminstone en skuggbild….
Man kan ta bort den fåniga texten genom att klicka på "ändra". Sedan sätter man dit en punkt eller vad som helst, och sedan ok.
eller ta en gullig bild
Nej det är tydligen vi som kör IE som har dessa problem med konstiga varningar för skript och saker som inte fungerar.
men den här tråkiga texten hittar man när man går in på en persons konto för att skriva pm. Ser hur tråkigt och elakt ut som helst. Om man inte VILL skriva någont om sig själv, då ska man väl få låta bli det? OCh inte i förväg bli bespottad för att man inte gör det
#32 en skuggbild eller liknande som visar att personen inte har laddat upp någon bild kommer mycket troligen att läggas till inom sin tid :-)
Kanske vi har tur att vi får en bild som matchar texten på presentationen 

Sajtvärd för Djurfoto
www.mariekengren.se