Upphittad okastrerad hankatt
Sen i våras 2010 har jag dagligen haft besök av en mkt skygg äldre hankatt i Nol.Har matat den och vunnit hans förtroende. Har annonserat och polisanmält. I november satt han på trappen i 10- grader och snöstorm, öppnade dörren och sen dess har han varit kvar inne. Har vaccinerat o kastrerat honom, veterinären har även fixat hans öron som han hade problem med.Mina andra katter är inte så förtjusta i honom och han älskar inte dom om man säger så.Det är en underbar kelsjuk o sällskapssjuk kisse och nån borde ju sakna honom. Han återfås mot beskrivning. Ring 0303740704
Om du tar med dig detta in på Kattpolisen i Fokus så hittar du många tips som även en upphittare har glädje av. så snällt av dig att ta hand om kissen och se till att han blev åtgärdad….MEn jag tror itne att du hittar någon ägare. lägg hellre ut killen på Blocket med den fina historien du delger oss här, då kan han säkert få hem!
The Owls are not what they seem
de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....
Vart finns ni? Vad bra att du kastrerade honom!
Nol….. mina geografiska kunskaper är inte så goda, men Dalarna?

Nol ligger mellan Nödinge och Älvängen alltså ett par mil längs 45-an upp från Göteborg. 0303 är riktnummer i Kungälv bl.a.
----------------------------------------------------------------------
Kattassen/- medarbetare på Hittekatter.ifokus och Katter.ifokus
oj så fel jag hade då!!!!!!Kryper ihop i ett hörn och skäms….. med dumsnut på huvet……..
Tycker Nol låter Dalarna bara…..
Ja jag börjar också på att tvivla om ägaren kommer att dyka upp. Får försöka hitta ett hem till honom för som sagt det är en underbar kisse.

Du är ursäktad!
----------------------------------------------------------------------
Kattassen/- medarbetare på Hittekatter.ifokus och Katter.ifokus
ja lagen om hittegods är ju passerad för länge sen. så sätt ut annons du!