*Låst*Ris till kränkande medlemmar
Tycker att det är vansinnigt tråkigt att vissa medlemmar bemöter andra med kränkningar här.
Det är tydligen helt okej att kalla mig ansvarslös & självisk & påstå att jag orsakat min katts ev foderallergi pga min dåliga ekonomi?!
(Jag är dock glad att det finns trevliga & hjälpsamma medlemmar, som kommit med tips & råd & som faktiskt verkat förstå. Tack till er!)
Tyvärr är det enda som snurrat i mitt huvud sedan några timmar tillbaka de kränkande inläggen.
Att inte ens sen svara när jag ifrågasatt det kränkande bemötandet, det är så lågt & fegt!
Hur ska ert sätt hjälpa min katt eller min oro?! Tror ni att hon blir bättre av att jag är ledsen? Får jag bättre ekonomi av det kanske?

Nu får du nog förklara vad det är som har blivit fel här på hittekatter?
Har du något som vill anmärka på tycker jag att du tar kontakt med sajtvärden och berättar vad som har hänt.
Att lägga ut en sådan kryptisk tråd skapar bara undringar och spekulationer.
----------------------------------------------------------------------
Kattassen/- medarbetare på Hittekatter.ifokus och Katter.ifokus
Jag vet heller inte vad du syftar på men att komma med kränkningar är bara dumt. Det är inget att gå och fundera över och lägga energi på.Ta energin från dem som ställt upp och velat hjälpa dig istället, den för dej framåt och hjälper dig med dina katter..Det händer också att det blir missförstånd när man enbart pratar genom det skrivna ordet. Kan bli en helt annan diskussion när man ser varandra och talar direkt,ser minspel och kroppsspråk.
Man ska inte döma en människa färrän man gått i dens fotspår.. Det tycker jag låter klokt…
Debattia
Den skygga kattens hemsida!

Ris tillbaka till dig. Du har blivit vänligt bemött i din tråd och fått många goda råd och förstående ord så att sätta denna tråden även här är helt obefogat och taskigt mot sajten!
Vad roligt… Har vi ris krig här? Kan man kasta nå annan mat med? Funkar potatis? Pölsa vore roligt att testa på med. Äh, vi kör en ordentlig mat krig så blir det nog super skoj!
Eller kasta ris,, kanske någon som gifter sig? :)

Jag låser denna tråden då jag anser att den inte kommer med något konkret. Vill TS komma med några synpunkter föreslår jag att det sker via pm direkt till den/de personer det gäller, eller som jag skrev ovan - via sajtvärden.
/Kattassen - medarbetare
----------------------------------------------------------------------
Kattassen/- medarbetare på Hittekatter.ifokus och Katter.ifokus