Hittekatter iFokus

Hittekatter

Etiketterkatthem-katthjälpsföreningarjour-akut-stödhem
Läst 3367 ggr
Imasy
0

Paragraf 16-tillståndet

Är det fortfarande kostnadsfritt? Någon som vet på ett ungefär hur lång handläggningstiden är?

Alexej
0

Ja, det är gratis. Tiden beror på hur mycket de har att göra. Borde vara mellan 4-8 veckor. Jag fick väntar hela sommaren…

Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus

Imasy
0

Hmm, men om de vill komma på kontroll, låt oss säga 1-2 v efter att jag skickat in ansökan, kan man skjuta på den då, eller måste jag lämna in en ny igen då?

jag kände att det var lite andra saker jag skulle behöva ha fixat först, annars så kanske inte ens ansökan går igenom?

Alexej
0

Hos mig och en annan som sökte kom de oanmälda:(

Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus

Naquita
0

här bestämde vi tid..Mycket trevliga o de kelade mest me katterna;)

graniskatt
0

Så din yngsta son var inte allergisk då, såg att du ville omplacera alla katterna förra året.

gulliver
0

Jag skickade in min ansökan i mitten på april 2010 och har inte hört något från Lst. Man kan undra om de slarvat bort den? Det har de troligtvis inte gjort eftersom min kollega påminde djskinsp när hon hade sin inspektion efter att ha väntat 5 månader. Gäller Skåne.

#5 Jag undrar samma sak?

Imasy
0

Nej, jag har aldrig velat omplacera katterna. Och det var aldrig på tal om ALLA katter. Men som det såg ut då så var det eventuellt en nödvändighet om det inte blev bättre.

Men vad har det att göra med ett tillstånd?

graniskatt
0

Det såg konstigt ut att du skulle söka tillstånd när du förra året ville omplacera katterna. Men nu vet jag att det inte blev så.

Imasy
0

Nu förstår jag inte?