Bozita paté bortskänkes
Eftersom katterna här tycker att paté är blä så har jag nästan ett helt flak Bozita paté med rensmak här hemma. Maten kan säkert göra nytta någonstans, så den skänkes till hemlösa katter, katthem eller liknande.
Finns i Uddevalla.
Med vänlig hälsning
Kajsa, sajtvärd på BARF i Fokus.
Jag är intresserad. Finns det möjlighet för dig att lämna det i Vänersborg? Annars kan jag fråga min svärson, han åker ofta till Uddevalla.
Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus
Jag är i princip aldrig i Vänersborg, det enda stället där det finns möjlighet att lämna det är i Göteborg/Mölndal. Jag kommer vara i Gbg i den här veckan (ska på MyDog).
Med vänlig hälsning
är du i Gbg imorn?
Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus
Nej, men planen är att åka dit på torsdag och lördag.
Med vänlig hälsning

Jag bor nära mässan i gbg. Kan ju ställa upp som omlastningsplats o förvara tills alexej kan hämta upp om ingen annan lösning hittas
Nä, det är idag jag ska till Ikea i Gbg. Då får jag be min svärson att han hämta fodret i uddevalla. Kan du pma mig din adress, mob.nr?
hah rackarns att jag var ute för sent!!!!
The Owls are not what they seem
de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

Vad bra om det kan komma till nytta:-)
Nu har jag pmat Alexej med adress och mobilnummer.
Kom på att det nog finns någon Mjauburk hemma som katterna inte heller vill ha, och det slänger jag med också.
Med vänlig hälsning
vad bra….. för där behövs det verkligen……

nu blir missarna i skara glada,)))
Sajtvärd på kattpolisen i fokus.
Allt som inte kan lagas med silvertejp är sönder på riktigt.
verkligen…. Arne, Pipis, Esther och Mee surar i ett hörn…..
Bogart, Samir, svärsonen ringer dig när han hinner till Uddevalla. vet inte när, han jobbar så mycket.
Låter bra, får vi bara hoppas att jag är hemma då han ringer också. 
Med vänlig hälsning