Hittekattsförening i GBG genom arbetsförmedlingen?
Vem var det som skrev inlägg om det? Kommer bara ihåg att det skulle startas upp under nästa år, genom arbetsförmedligen med Svenska kyrkan som bidragsgivare eller nåt sånt???
Jag hittar det inte igen. Blir arbetslös nästa år (förmodligen) och är nyfiken på att få veta mer…
/Rebecca
/Rebecca, sajtvärd på Bulldogg iFokus

Det är till mig du kan vända dig via PM. Dessvärre kan det bara bli aktuellt när du kommit till Jobb- och utvecklingsgarantin. Regeringen har minskat vår budget avseende åtgärdsmedel så det är stopp på mycket (samt även på kontot för anställda…)
Men föreningen håller på o planeras av tjejen som fått förtroendet av oss att dra igång. Fram i februari/mars kommer nog mer info. Planen är att starta i liten skala o bygga upp något bra o hållbart o lättillgängligt!
#2 När ni kommit litet längre, kan du inte skriva en artikel så att fler får reda på hur ni gått tillväga? Det kanske finns andra som skulle kunna göra något liknande och att då inte behöva 'uppfinna hjulet' på nytt skulle kunna påskynda processen.
Önskar er all lycka med projektet!
Medarbetare Hittekatter iFokus
Tack Kattassen :)
ChanelBM, Skulle vara jättekul om du ville hålla oss/mig lite uppdaterade om hur det går och som ovan skriver, skriva nån artikel eller nåt kanske. :)
Jag är fasatanställd idag och är mammaledig men i oktober nästa år så blir jag förmodligen arbetslös eftersom vi har flyttat långt ifrån mitt jobb. Jag kan inte pendla dit tyvärr… Vi får väl se vad som händer då… vet inte vad jag vill göra än :/
/Rebecca, sajtvärd på Bulldogg iFokus