Hittekatter iFokus

Hittekatter

Etikett: bortsprungna-upphittade-katter
Läst 5662 ggr
Carlzone
0

Hemlös Katt Hässleholmstrakten

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hej jag har en hemlös katt här..varit ute över 2 månader så antingen vilse eller utslängd? jag släpper in han på vår toalett om nätterna och ger mat och vatten och lite värme men så här går det ju tyvärr inte fortsätta:( Katthemmen är ju överfulla..vad ska jag göra?

Hawknestgrove
0

en sån liten söting… finns ingen som kan hjälpa den lesna lille kissen?

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

Misan
0

vart är här någonstans?

Hawknestgrove
0

Ankie
0

men öronen då, va sliten de såg ut… gubben…..

[eskils]
0

Snällt av dig att ta in kissen om nätterna!

Har du kollat hos polisen eller katthem eller veterinär om den är chipmärkt? Den kan ju vara bortsprungen.

Carlzone
0

Jag hämtade honom hos en annan familj. Trodde det var min hane dem hittat men så var ju inte fallet:( Han hade varit där och skrikit efter mat i 2 månader så dem matade honom men han fick inte komma in i huset så därför tog jag hem honom hit..Han upphittades alltså i farstorp/hässleholm/hästveda men befinner sig alltså hos mig nu i åhus/kristianstad..han har ett jakk i varje öra och hade även blödande sår på näsan när jag tog hem honom så antagligen var det slagsmål..

martdat
0

kan ingenting om geografi men det smet ju en rödvit hane från en rastplats i ljungby i somras,, är det långt ifrån?

Sajtvärd på kattpolisen i fokus.

Allt som inte kan lagas med silvertejp är sönder på riktigt.

Carlzone
0

jag är också dålig på geografi:S vet att vi åker förbi där när vi åker till örebro…så kanske ca 10 mil? ingen aning

senappso
0

Det låter väldigt intressant med katten som försvann från rastplatsen. Jag kollade på hitta.se och sökte från Farstorp, Hässleholm till Ljungby och det är endast 76,5 km enligt vägbeskrivningen.

Hoppas uppgifterna på ägaren till den saknade katten finns kvar, det måste verkligen vara värt att kolla upp. Håller tummarna!

Carlzone
0

vart hittade du dem uppgifterna då? klart det är värt att kolla upp han vill hem till matte och husse stackaren…Eller så har han blivit utslängd för han inte är rumsren:( Så länge han är instängd på mindre ställer som tex toaletten går han på lådan men i andra rum gör han det utanför:(

Lena
0

Lägger in en länk till en artikel med tips om vad man ska göra om man hittar en katt. Här är länken!

Ser att du har startat två trådar om samma katt. Jag länkar ihop de båda diskussionstrådarna med varandra då det är bättre att bara skriva på ett ställe om samma katt. Lätt annars att viktig information går förlorad.

Jättebra att ni engagerat er för denna frusna kisse. Det som gäller nu är att sätta up lappar i omgivningen, annonsera på olika sajter både efter ägaren men också efter någon som kan ta sig ann kissen om inte ägaren dyker upp. Bra att du har anmält kissen till polisen. När det gäller katthemmen är de i regel övrfulla av hemlösa katter. Men det kan vara en bra idé att annonsera på deras hemsidor. De flesta katthem har ett annonsforum där man kan skriva om katter som hittats/förvunnit. 

Andra bra annonssajter:

www.katter.nu

www.blocket.nu

och sedan www.kattpolisen.ifokus.se

Låser den andra tråden och lägger in länken till den här.

//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"

martdat
0

har svarat i den andra tråden,lena länkar till,

Lena
0

Kopierar in två inlägg från den andra låsta tråden om denna kisse. De är skrivna av martdat :

jag såg den på blocket, under kronoberg, men var ju ett tag senn, en katt jag inte kan sluita fundera över,. sätt ut en anons på blocket under efterlyses, man vet ju aldrig,

har kollat o anonsen e inte kvar på blocket, däremot så är det en katt sökes anons om en familj i Alvesta som söker en vuxen hankatt som ska gå in o ut 1-5 år. , kanske nått att kolla upp, järna i kombination att du ändå sätter ut en anons om upphittad,  alvesta ligger under kronoberg,

//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"

Carlzone
0

Jag har mejlat den familjen som ville ha hankatt dem sökte ju en röd men hoppas röd vit går lika bra=) jag har inte kunnat lägga ut annons på blocket då jag har kontantkort på mobilen och hemligt telefonnr på hemma telefonen och ingen av oss har visa kontokort men ska försöka fixa detta på något sätt! Han är så underbar så hoppas någon välkommnar han i sitt hem. idag gjorde jag i ordning i köket till han så han ligger och sover där just nu hoppas det är bättre än toaletten iaf..tyvärr får det ju bli akut lösning just nu för mina katter älskar att vara i köket men går tyvärr inte ihop med honom:(

Carlzone
0

som sagt jag hämtade denna kisse hos en familj i hästveda som matade honom utomhus. dem hade satt upp lappar ringt polisen och anmält han som upphittad men ingen som hört av sig på 3 månader nu. han är ju inte rumsren till 100% heller så kan man omplacera en sån? när han varit instängd på toan så har han gjort allt på lådan men när han varit i huset med mina 2 katter och mina 2 stödhemskatter så har han kissat och bajsat överallt? kan det vara så att han protesterar och egentligen är rumsren om han får vara ensamkatt?

martdat
0

#15 minst jag rätt så hadde familjen i alvesta bara en kattdam o den skulle få gå ut o in, så då funkar det kanske bättre, om de inte bor för nära en väg emn det kan du ju fråga om om de hör av sig,

hoppas,

har du nå kompis elr släkting som har hemtelefon? det enda de behöbver göra är ju att trycka in koden du får per mail o sen ger du dem pengarna,,

kattassen
0

Är katten kastrerad??

----------------------------------------------------------------------

Kattassen/- medarbetare på Hittekatter.ifokus och Katter.ifokus

Carlzone
0

jo jag har min mamma i örebro som kan hjälpa mig men det blir nog imorrn kväll för hon är på kattutställning i göteborg hela helgen. Jag tror han är kastrerad..ser inga kulor iaf=) Har jämfört med dem andra hanarna och dem ser likadana ut=)

Hawknestgrove
0

putt för den söte killen……

Carlzone
0

Sötnosen gick ut imorse och har inte kommit tillbaka…Samma hände i fredags då hitta jag han när han förföljde en äldre dam. Han verkar inte trivas här och är livrädd för min kille ingen aning varför:S Hoppas bara han kommer tebax om det blir för kallt:( Hade ju velat hitta ett tryggt hem åt honom istället för att pendla mellan massa olika i hopp om värme och mat

Carlzone
0

Finns det ingen som vill ta hand om gosiga killen? han trivs verkligen inte här:( Har lagt ut på kks katten.nu och blocket.

Carlzone
0

Nu har jag börjat få fånga in han på nätterna så snart ger han sig nog av tyvärr:( Finns det ingen som vill ha denna mysiga kisse? snälla?

Ankie
0

puttar

har du lagt ut han nån merstans, på katter.nu?

Hawknestgrove
0

lille söta vännen… finns ingen som saknar en sån fining? han ser ju lite ädre ut, kanske något för den som söker efter katt åt sin mormor?

martdat
0

har du kollat med familjen i alvesta? o fixat blocket?

Carlzone
0

Han finns på blocket på katter.nu på kks.nu…Familjen i alvesta har inte svarat mig. Hoppas någon vill ta hand om denna herre han är ju verkligen underbar

Hawknestgrove
0

putt för denna underbara kille…. hjälp honom att få ett nytt hem….

Carlzone
0

Jag kan verkligen inte ha kvar denna sötnos längre:( Hoppas någon hör av sig snart annars måste jag sluta låta han komma in hit och det känns hemskt

Ankie
0

Du kan inte ha han på något rum själv tills någon kan hjälpa kissen? Tänkte på eftersom han var rädd för din katt..Felliway kan ju hjälpa

Carlzone
0

Han är inte rädd för min katt utan för min pojkvän:P han är ju i köket men protesterar ju genom att kisse och bajsa överallt..Tycker synd om honom för han fryser massa men jag kan inte ha han inomhus längre:( Han fick vara inne inatt för att vi varit borta hela helgen men min kille vägrar ha det så här och jag förstår han tyvärr:(

Gullimat
0

Gör han ingenting i lådanObestämd i köket

persikahallon
0

jag vet inte hur du bor ts men skulle det kunna funka att bygga en varm koja åt honom på tomten där han kan sova varmt och äta medan du letar vidare efter ett riktigt hem? då slipper ni kiss och bajs och katten slipper frysa och svälta tills han kan flytta. med en sådan lösning kommer han förhoppningsvis inte att dra iväg om det funkar med dina katter utomhus.

Carlzone
0

han gör i lådan vissa gånger men vissa gånger på golvet:( Han är så underbart mysig och snäll. Just nu har jag bara en kattbur ute åt honom med någon slags värmefilt man har till kattungar sen lite andra filtar. Finns det någon sida man kan läsa om hur man bygger varma kojjor? Finns det någon mer stans jag kan annonsera än blocket katter.nu och www.kks.nu och här? vill ju hitta hem till han så fort som möjligt för hans egen skull

martdat
0

vanliga rivlappar på ica o arbetsplatser???

ChanelBM
0

Har du provat med att lägga jord överst i kattlådan? Kissar som gått ute fattar inte alltid det det där med låda eftersom de är vana att pinka ute…

Har du kollat i fiskaffärer om de har frigolitlådor att ge bort/sälja billigt?

Affärer som säljer kylskåp, tv o annat kan ha mycket frigolit de vill bli av med. Kommer i förpackningarna. Med en rejäl rulle silvertejp (billigast på ÖB) så kan du sen knopa ihop en billig låda.

Carlzone
0

jag måste nu vara ärlig..vore inte det bästa att avliva han nu?:( Vill inte tänka så men ett liv ute är inget liv och ingen kommer vilja ha en katt som kissar överallt? Inatt har han kissat ner hela köket väggar och golv..jag tänker då inte låta han komma in här mer nu är jag trött på detta

Sherwood
0

Carlzone- du har Pm från mig-kolla upp om detta kan vara något för dig.

kattassen
0

#36 Det låter som kisse kanske skulle vilja vara en stallkatt.

Avlivning utan utredning hos veterinär är inte OK!!Rynkar på näsan

Carlzone
0

jag har kollat med folk som jag känner som jobbar eller har stall men alla säger att dem har tillräckligt:( Jag vet att avlivning inte är ett okej val men jag har inte råd att åka in med han och undersöka m,m..jag fick panik när dem sa att katten inte fick komma in så jag tog med han utan att tänka mig för. Nu känns det inte som det finns mycket till val eller vad man ska säga? Han står och skriker utanför dörren hos oss alla i grannskapet och vill in

soso
0

Det kostar en del att avliva en katt. Vore det inte bättre att lägga pengarna på ett besök hos vet. för att kolla om han/hon verkligen är kastrerad, och kolla upp så den inte mår dåligt? Det finns nog en anledning att den kissar överallt.

Har du varit hos polisen? Tar de inte emot katten? Har du ringt runt till katthem, går det inte att ställa honom på kö?

Jag tycker inte att avlivning är ok i det här fallet! Katten behöver din hjälp.

Carlzone
0

det kostar 300 att avliva katten …katten är ju anmäld till polisen av dem förra upphittarna..kks vägrar ringa upp har pratat in 2 meddelanden..kön är säkert för lång

soso
0

Sätabackens katthem Inte långt från Hässleholm.

Carlzone
0

dem har jag varit i kontakt med förut men testar igen

Hawknestgrove
0

men stackars lille kisse…….hoppas så  att det kan lösa sig även för honom!

Sherwood
0

Synd att jag inte bor nära dig, så att jag kunde vända den lilla kattens olycka till lycka. Hoppas innerligt att det löser sig.

annebeate
0

Hoppas också det löser sig så den lilla kissen kan få ett fortsatt liv. Han förtjänar så väl detta. Undras om han är märkt. Han skulle ju  kunna vara chippad. Tänk om han är en liten försvunnen kisse där någon saknar honom.

soso
0

putt

Ankie
0

#45 men kan du hjälpa? Transport går säkert att fixa..

Hawknestgrove
0

putt för den lille ledsna katten

Camillhe
0

Jag förstår inte riktigt, varför hämtade du hem honom när du såg att det inte var din katt och du inte har möjlighet att ha honom?

Hawknestgrove
0

suck,. hon kunde väl inte se att den lille sprang och måde dåligt…..

Camillhe
0

Finns det ngn uppåt i landet som kan ta emot honom, så kanske han kan åka med Rebus och Mison?

Hawknestgrove
0

det är frågan om  den lille får plats, för Mison har ju 15 katter till i bilen….Debattias…..

Carlzone
0

Jag tog imot honom för att han skulle få komma in i värmen och jag försökte hitta nytt hem åt honom. Han fick ju inte komma in hos dem och det är super kallt om nätterna..Han bor i min trädgård nu men han får sova i köket på nätterna men jag är bara ärlig när jag säger att jag inte orkar mer..Kan inte låta min dotter vara i köket förren jag storstädat det varje morgon och han skriker ju konstant:( Tycker så synd om honom..

Ankie
0

ja men tänk om #45 kunde hjälpa, vi får vänta å se

nä jag förstår dig att du tycker synd om katten…

men ingen avlivning vill vi veta av, kissen vill ju leva. Rätt var det är så kommer det nån och vill hjälpa…

Hawknestgrove
0

Putt!!! arma kisse? kan det inte hända något för en sån fining?

soso
0

Puttputtputt!!

Sherwood
0

Det är frågan om Mison har plats för en kisse till i bilen, eftersom hon sade till mig att det är knöfullt. Annars hade jag gärna tagit emot honom, eftersom ett plats till fanns i dubbelsängen.

soso
0

# Sherwood, det är ju underbart!! Det kanske går att ordna någon annan transport, kanske inte just på fredag, men längre fram Glad.

Hawknestgrove
0

OCh ingen annan som kan åka?????? Tåg?????

Sherwood
0

Hoppas verkligen man har försökt med alla möjligheter när det gäller katthemmen och annonser, eftersom detta verkar nu akut.

Hawknestgrove
0

ja jag bor ju i Strömstad  så jag kan inte ta mig dit… MEn håll kontakten med Mison och Debattia, man vet ju ine, det kanske går att få rum med kisse!

soso
0

Sätabackens Katthem som jag tipsade om, har lagt ner Rynkar på näsan.

Jag har faktiskt pm:at Mison, fråga kan man ju alltid.

Hawknestgrove
0

en sån fin liten kisse, finns det inte en chans åt honom?

annebeate
0

Hoppas också han får en chans, lille kisse

Sherwood
0

Har PMat Mison och hoppas på svar under dagens lopp. Det är annars så tragiskt att en så stor del av helt friska vuxna katter, måste avlivas i vårt avlånga land. Oftast prioriterar man kattungarna till varje pris och dom äldre får ge vika tyvär. Hoppas inte kvoten för intagna katter är full överallt när det gäller privatpersoner heller, utan att man försöker få in en liten till.

soso
0

#66 Har sett nu att du ska ta Stella från Calico och en Hornbachkatt också. Blir det inte för mycket med tre nya katter samtidigt? Har du så många rum?

kattarina
0

66 Bra att du kan hjälpa dessa katter Glad

Vad vore livet utan en katt,,,Inget liv alls,
Myse missar

kattarina
0

66 Såg att du vad rätt ny här inne som jag , Då blir man i frågasatt när man vill hjälpa till, Som en gammal medlem i frågesätter man

inte när den tar mot flera katter på en gång,

Myse missar

Sherwood
0

Går detta att ordna, så kan jag ha fyra katter i min jättelya. Grabben och jag tänkte att max 4 är lagom. Jag vet inte vad Mison har sagt till soso, men hon kunde inte ge några löften ens om Rebus fick plats i bilen, utan besked kanske kommer i sista stund innan avfärd.

soso
0

#70 Det är sant, vi vet inte om det finns plats i bilen.

Ankie
0

men då hoppas vi att det ordnar sig, toppen att du kan hjälpa…

Carlzone
0

Sherwood bor du så att han kan vara ute? han älskar att vara utomhus och får han inte det är han inte en lycklig herre

Hawknestgrove
0

mison går inte att nå på datorn nu. Hon sitter ju som sagt och åker ner till Debattia. ni som har hennes mobilnummer, få kontakta henne där.

Sherwood
0

Jag bor i en jättestor lägenhet m 4 r o k, så svängrum skulle vi kunna ha. Vi får hoppas att han har tröttnat på etelivet och att han fått nog av sådant.

ChanelBM
0

Mina kissar ÄLSKAR att vara utomhus hela sommaren på landet. hemma i stan så är det fullt nöjda med en vadderad cykelokorg hängandes på balkongräcket (insidan, innätad balkong) o skiter fullständigt i utelivet. Går nog bra att bli innekatt.

Hawknestgrove
0

hoppas nu att den lille kisen kan få en chans till livet. Ok, jag kan fatta om Mison inte får rum…Sherwood, du bodde väldigt långt bort från hässleholm? Kanske du kunde ta dig ner till kisse sjlv?

Ankie
0

eller kolla djurtransport..

Sherwood
0

Som sagt, det är en bra bit från Eskilstuna och dit ner annars närmare 40 mil. I djurtransport dyker det sällan upp någon åkning Hässlehol-Eskilstuna har jag sett. Får nu se i första hand ikväll o imorgonbitti innan handsken kastas i sjön.

Camillhe
0

Finns en tjej som brukade pendla Hässleholm- Stockholm inne på djurtransport men hittar inte den annonsen mer.

Men här har ni en landskrona- Knivsta,

en till

Kanske inte aktuellt längre men kan ju vara lönt att pma dom och se om dom ska upp. Stockholm - Eskilstuna har väl ganska bra förbindelser och är inte så många mil kanske.

Sherwood
0

Lund-Stockholm 12.4 långt dit. Lanskrona-Knivsta, där åker man närmare västkusten och uppåt. Är väl 13-14 mil fr Hässlehol-Helsingborg. Väntar och ser, ingen panik.

Hawknestgrove
0

Är inte Ts inne?

Sherwood
0

Vad var Ts vad för något?  Är inte dum, bara nybörjare här.

Hawknestgrove
0

trådskaparen, alltså den som började skriva i detta fall Carlzone

kattarina
0

83 Trådskapare

Myse missar

annebeate
0

TS betyder Trådskaparen.

Carlzone
0

Nu är jag här och tittar. Jag tror ju absolut att han vill gå ut då han kraffsar på dörren och vill vara ute hela dagarna..på kvällarna får jag ju lyfta in honom för jag inte vill att han ska vara ute på nätterna. Idag upptäckte jag att mina 2 stödhemskatter också börjat göra behoven utanför lådan..vad är detta? sån otur jag måste ha just nu..

Hawknestgrove
0

carlzone läs ditt pm

Camillhe
0

Jag tror inte du har råd att dissa ett hem åt katten. Allt är väl bättre än att tvingas leva ute i denna kyla? Hörde att det skulle bli 15 minus här i Skåne i dagarna.

Carlzone
0

Jag har inte dissat några förslag men jag vill ju kattena bästa? han har ju några år på nacken och verkar alltid varit utekatt så då ska man väl inte stänga in han? Det är vad jag lärt mig alla år jag haft katt iaf eller har jag fel?

Hawknestgrove
0

jo, men du kanske får förslag där personen bara erbjuder ett stödhem och jobbar på att hitta ett passande hem…..

soso
0

Carlsone, du har ju fått ett erbjudande om hem /stödhem som du faktiskt har dissat. Vad ska du göra nu?

annebeate
0

Det finns mängder av exempel på att en utekatt  rent av tycker det är riktigt skönt att vara inne. I detta fallet vet vi ju inte ens om han är en gammal utekatt. Själv hade jag absolut inte sagt nej till det erbjudandet som kommit utan varit mycket tacksam.Det finns kanske ännu möjlighet att ta emot erbjudandet. Ska han annars ut i kylan igen  eller avlivas? Grip möjligheten som ges, det är mitt råd.

ChanelBM
0

Finns flera exempel på utekatter som vägrat sätta tassen utanför huset när de väl kommit in.

I somras hittade jag en liten förvildad sak utanför mitt hus. Grannen tog hand om den. Inte en tass kommer hon att få sätta utomhus i resten av sitt liv. Hennes uteliv är begränsat till fönsterbrädan. Hon stormtrivs o har jättekul med sina nya kompisar, 2 katter o en hund, är mattes kelgris o har lagt beslag på sängen som favvisplats. Inte verkar hon bry sig det minsta. Pälsen skiner o kelen o lekfull o förnöjd med livet är hon!

kattassen
0

Just nu är väl den bästa årstiden för att vända en utekatt till innekatt. Att han krafsar och vill ut kan mycket väl bero på att han inte känner sig hemma riktigt. Vet inte hur du bor men han kan mycket väl känna sina dofter utifrån och tänka att det är där han hör hemma.

Även en innekatt som man sätter ihop med ett annat gäng kan bete sig så, det betyder inte alltid att katten just vill UT utan bara - NÅGON ANNANSTANS.

Kommer han till ett annat hem så är det inte alls säkert att det blir samma reaktion. Där känner han inte igen lukter utifrån och får inte samma dragning till utanförlivet.

Se bara på alla dessa kolonikatter som inte levt annat än utomhus - de flesta är mycket nöjda med livet vid elementet och gosiga filten när de väl har vant sig.

Carlzone
0

jag är tacksam för erbjudanden jag får men som sagt jag vill kattens bästa så jag avvaktar och ser..Han kommer iaf inte avlivas

Hawknestgrove
0

ja det hoppas jag verkligen inte…..för en sån fin kisse förtjänar ett bra ställe att landa på.

Ankie
0

åh jag som trodde denna misse skulle få komma till Sherwood… Men nu hoppas jag att du håller ditt ord och inte avlivar honom.

Men hur har du tänkt nu då? Problemet kvarstår ju eller…

Sherwood
0

Tyvär fick inte Mison plats i bilen imorse, som skulle åka uppåt landet. Det fanns en liten chans, men den skulle ju vara rätt liten. Hoppas det ordnar upp sig, för den lilla kissen ändå på något sätt.

Hawknestgrove
0

ja vi har ju ett levande exemple här, på en katt som levt ute. Mee. OCh hon vill INTe vara ute mer. Hon har fått nog och gonar sig i stugvärmen

Ankie
0

#99 men det går nog fler tåg, nästa tur som går så kanske missen får plats om du fortfarande finns kvar.. För man måste ju prova innan man säger att katten inte kommer att trivas inne helt…

Carlzone
0

jag lovar jag håller mitt ord han kommer inte avlivas

Carlzone
0

Hej igen allihopa! Nu har jag lite frågor..Jag tror "johnny" Är sjuk…Han har inte ätit på 2 dagar och dricker knappt heller..i vanliga fall kan han dricka en stor skål på en natt. Hans päls ser nästan gammal/smutsig ut..Vad kan det kosta att göra hälsokontroll hos vetrinären? Som sagt jag har ju verkligen inte råd..arbetslös småbarns mamma. Kan man söka pengar någonstans för att han ska kunna komma till vet? Han har kanske fått ett tillfälligt hem men jag vill ju inte skicka iväg han i detta skick:(

ChanelBM
0

Hawknestrgr har ju gubbens kulpåse, messa henne! se inlägg #100

Carlzone
0

Tack för tipset=)

Hawknestgrove
0

Ok inte bara jag som bestämmer…. han kan ju inte bara gå ute och vara sjuk heller…

Hawknestgrove
0

Finns det stödhem som väntar  det är nummer ett? OCh ni alla bestämmer här och jag vore glad om någon sas något inne på HUskatten också. nu har vi ju om jag ine meinns fel, lovat bort en kastrering till en katt, hjälp mig komma ihåg…..

Carlzone
0

nu har pm gunilla

Hawknestgrove
0

Ok, då säger jag så här….. Stödhem finns och vet tid är bokad för denna ledsna kisse. Gubbens kulpåse kan bistå med 1000 kr till veterinärkoll som max just nu. För en kastrering är ju också bortlovad, sen är lilla kassan tom. MEn underbart, att denna ledsna kisse äntligen kan få komma in, sen får vi se hur det går. Som vanligt, kvittokopia sen betalas slanten ut i rödaste rappet…..

Carlzone
0

Kan man länka tråden någonstans? så folk ser det som nytt inlägg och kan läsa detta om insamlingen?

Hawknestgrove
0

Nej. MEn  gör ett nytt inlägg och berätta att du har hittat ett stödhem och att kisse behöver vetvård och att Svenska Huskattens lilla konto finns under godkända insamlingar här.

Gullimat
0

GråterTur inte alla resonerar så, att alla hemlösa måste kunna gå ut och in, då hade inte många av dom fått hem.

Skall han bli stallkatt.

Hawknestgrove
0

nej inte stallkatt. kosekatt….men prio ett är ju att han får en koll på sin hälsostatus och det ska han få nu i morogn.

Diskussionen har nått max antal kommentarer. Du kan inte skriva fler kommentarer.