Motion är viktigt sa Bill, röra sig e bra sa Bull
Sålunda fick det införskaffas en ny resårmadrass då den "gamla" tre-åriga med garanti inte höll i tio år. Garantin gällde inte för ungkatter som motionerar mycket atletiskt. Att rusa runt, nattetid, hängandes upp-o-ner i fjädrarna på undersidan, klarar inte ens den bästa säng.
Just nattetid e en skitbra tid att träna sa Bill. Why not, sa Bull. Vi drar järnet!
Att jag sen "sjönk" djupare och djupare i min sömn kan tolkas lite hur man vill.
I helgen fick inte ens missarna plats att motionera. The bottom was nådd. Vände sängen upp och ned ….total förödelse och stum av förundran.
Här bäddar jag rent varje vecka,men har nog tyckt att sängen sjunkit oroväckande, ovansidan så snygg men undertill…ren katastrof.
Jag får dessa två att motionera och leka varenda dag. Min lägenhet ser snart ut som som ett kattdagis. Mina garderober öppnas alltid och så även mina köksskåp. Vi har ett s.k. öppet förhållande:)
Jag fattar inte hur dessa två kan ha en sån (f-b) energi!
Som den fromma människa jag är
så har jag köpt en säng med "längre löptid" på. D.v.s. en större säng, löpsträcka 6,40m och med hårdare "underlag och medar som hinder.
Visst, nu har jag gett dem en utmaning. Nästa säng kommer att hamna direkt på golvet men alla bör ju ha en chans eller?
1AD0A7AA-96B9-F9EB-CBC2-14E9DE78398A
1.02.28

Absolut Eja.
Du är bara bäst och så omtänksam om dina vildingar. Skrattar Gott som vanligt
Nalle

Asg!! Låter nästan som om du har illrar hemma. Lycka till med nya sängen!
Kanske konstruera något typ hamsterhjul för katter?
Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus
Hahaha…. tack för skrattet, Eja. Försiktig dunk i ryggen på Bill och Bull!
Klättrar de inte i gardinerna eller har du slutat med sådana för de ser ändå ut som en sliten skurtrasa efter någon vecka?

Hmmmm.
Bra fråga till Eja. Skulle varit roligt att få se ett foto från hennes lägenhet.
Nalle

He he he….
Satt o småskrattade för mig själv åt den här lilla anekdoten när jag satt hemma i soffan o hörde hur det lät under soffan. Jepp, där var min 16 veckors kattunge som krafsade runt med tassar i vädret/soffbotten o rygg i golvet. Om jag sakta sjunker ner mot golvet när jag sitter på soffan så vet jag varför…
Men badkaret borde klara sig va? Förstår inte vad som är så kul under badkaret. 
E väl bara att inse att de sett för mycket på "biggest looser" o försöker fixa ett eget löpband hemma…
Motionspalast för katter?
Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus

Hmmmmmmmm Eja .
Har precis upplåtit vårt hem till en 5 Månaders Svart-Vit att härja fritt bland dom gamla.
Tänker på dina Vilddjur och önskar att han blir lika påhittig. Heter Sören Färnström och kommer från katthemmet Kompis.
Nalle