Hittekatter iFokus

Hittekatter

Etiketter: katthem-katthjälpsföreningarjour-akut-stödhem
Läst 3754 ggr
Alexej
0

Hjälp oss i Skaraborg!

Om du bor i Skaraborg kan du då hjälpa oss att skriva ut några lappar och hänga upp de lite varstans- typ ICA.

Vi måste få ut några katter för det finns många kattungar kvar ute som absolut måste in.

Tack!!

Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus

Kattis999
0

Jag får inte upp den! Kan du ladda upp den i annat format?

Alexej
0

Har försökt men funkar inte Rynkar på näsan

Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus

Katthemsmatten
0

#1 Försök ladda hem en nyare version av adobe reader från nätet (det är gratis). Jag får upp bilden från #0 men bor dessvärre i Stockholm så jag kan inte hjälpa till att lappa i Skaraborg.

Lycka till med att få hem till de fina katterna, Alexej.

Medarbetare Hittekatter iFokus

Alexej
0

Puttar upp. Vi behöver all hjälp med att dela ut lapparna!!

Det finns många kattungar kvar ute men vi har nu över 25 obokade kattungar inne. Vi behöver nya hem!!!

Ankie
0

ojoj puttar å puttar

Katthemsmatten
0

Puttar för Alexejs lapputdelning

Medarbetare Hittekatter iFokus

Lena
0

Det var bra text på affischerna! Talande också med bilderna. Bra budskap angående kastrering också.

//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"

Ankie
0

puttar

Alexej
0

Tack Ankie, det går så trögt med omplaceringen. Inte många som vill ha vuxna katter, för kattungar får vi en del nya hem. Men vi får in många fler kattungar än vad vi hittar nya hem. Och kattungarna har ju ingen chans att överleva vintern.

Det finns helt enkelt för många katter…Rynkar på näsan