Hittekatter iFokus

Hittekatter

Etiketter: katthem-katthjälpsföreningarjour-akut-stödhem
Läst 2193 ggr
hoppetossan
0

akut kattmamma o tre ungar

Min mamma har fått en katthona med tre ungar som bosatt sig på hennes altan. hon har ingen möjlighet att själv ta hand om dem då hon har allergi och min syster astma. Ungarna är ca tre veckor gamla. kattmamman fräser mest när man går ut där. hon har mat och vatten som lockar till sig andra katter och djur,mamma är orolig att det ska komma en annan katt och skada mamman el ungarna och för att det kanske är för varmt för dem bakom lådan hon gömt sig och ungarna. någon som kan hjälpa eller vet någon som kan?

Sagolika
0

Vilken stad rör det sig om?

hoppetossan
0

bra att du sa det, glömde jag bortSkäms katterna befinner sig i lund

Hawknestgrove
0

oj då puttar vi upp för dem……

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

destiny
0
hoppetossan
0

puttar tråden,mamma behöver hjälp

destiny
0
destiny
0
Alexej
0

Kolla med någon kattförening, kanske de kan sätta katterna på kölistan. Bra att ni matar under tiden. Klart mamman fräser, hon är rädd och vet inte om ni vill henne eller ungarna illa.

1.a Skåne län

Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus

Hawknestgrove
0

jag puttar jag med……

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

Katthemsmatten
0

Puttar

Medarbetare Hittekatter iFokus

Sidentass
0

puttar för missarna…

hoppetossan
0

tack för puttarna!

De har kollat med katthem,mammas granne har ringt och då har de bara sagt att det är fullt. senast de ringde så sa dem att om ungarna blir tama så går de att omplacera. det är det som är målet nu, mamma är ute och pratar m mamma-katt varje dag och hon fräser inte längre, hon försöker följa med in också, men det går ju tyvärr inte. så låter kattmamman mamma komma nära ungarna så kommer hon göra dem tama så att de kan få nya hem sen.

Alexej
0

Bra, hoppas de kan komma in snart-hela familjen. Mamman måste kastreras. Det är det viktigaste.

Vilket katthem var det?

Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus

hoppetossan
0

#13 det vet jag inte,återger bara vad mammas granne sagt till henne.