Hittekatter iFokus

Hittekatter

Etikett: utanför-ämnet
Läst 2131 ggr
SaraC
0

"Mysgömma" till kattungar skänkes

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag fick nyligen något efterlängtat, en symaskin! Vi har inte riktigt blivit vänner än och jag syr hellre än bra.

Har precis börjat klura på att försöka sy olika mysiga bäddar till katterna här hemma och idag provade jag att göra en mysig "påse" katterna skulle kunna krypa in i.

Den blev såklart alldeles för liten, även för lilla Gottfrid här hemma. Den är givetvis även lite sned, vind och har massor av andra skönhetsfel. Men insidan är i alla fall i mysig fleece. Det känns ändå tråkigt att kasta den eller bara låt den ligga, så tänkte kolla om det finns några behövande kattungar som törs prova den? Skickar i så fall via post och betalar frakten.

Nu efter första testexemplaret vet jag jag lite mer om vad som kan förbättras till nästa försök och lyckas jag och maskinen klura lite och komma överens hoppas jag kunna sy fler mysiga saker och skänka bort.

Mvh, Sara. Värd på Spetsar & urhundar

Gullimat
0

Finns sådana små sötnosar hos både Josefa och Debattia

axilur
0

Åh, min väninna har småmissar på ca 6 veckor som blivit dumpade i ett dike utan mamman. De skulle säkert uppskatta den, om den finns kvar! Anneli

/Anneli

Lena
0

Vad kreativ du är! Här på sajten finns det många kattungar som skulle säkert skulle uppskatta en sådan mysig gömma. :)

//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"