*Hemma*Hjälp oss hitta Saga
OJ!!!! Gå in på Kattpolisen där får du många bra råd!
The Owls are not what they seem
de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....
Oh, vilken fin katt. Hoppas ni hittar henne snabbt!!!
Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus
Så söt hon är. Hon är sannolikt alldeles i närheten. Känner till två andra fall där katterna också försvann vid ett motell och de återfanns precis intill efter idogt sökande. Motellets personal kan väl också hålla utkik och ha en efterlysning uppsatt .Hoppas också ni snabbt finner henne.
Tack allesammans! Vi gör vårt bästa!
Kram!
Hej!
Efter tips från en kompis som varit på plats en stund på måndagskvällen och sett Saga så bestämde vi oss för att åka de dryga 30 milen för att på egen hand leta efter Saga.
Vi var på plats 05.00 och började direkt att leta, dock visade hon sig inte förrän runt 15. Hon var då mycket rädd och ville absolut inte att vi skulle ta i henne. Vi fortsatte fram tills klockan 23, då hade vi haft en helt del bra försök. Vi sov på motellet fram till gryningen vid fyra och stack då ut igen. Väl på plats tog det fem min innan vi hade fått in henne i bilen. Vilken underbar känsla! Mycket längesedan jag var såhär glad!
Nu är det en mycket trött men glad Saga som ligger här i soffan, vi är dock också rätt slut kan jag lova :)
Tack för alla varma ord, de gör så man inte slutar hoppas!
Kram
Så underbart att höra, behöver verkligen höra lite lyckliga slut. Ta hand om varandra.

HURRA!! att ni lyckades få in er lilla Saga
Så roligt när man får en glad historia till livs.
Ta hand om lilla gumman och skäm bort henne lite extra nu
.
(Jag ändrar i rubriken till positiva nyheter)
----------------------------------------------------------------------
Kattassen/- medarbetare på Hittekatter.ifokus och Katter.ifokus
Vad underbart!! Så bra att ni var envisa , en puss och makrillburk till kissen
!

Stort,stort Grattis.
Nalle
Åh va skönt att hon är hemma igen. Vilken lycka för er.
" En smula nyfikenhet håller oss unga"
"Hjärtat är lyckligast - när det slår för andra"
Vilka härliga nyheter, förstår ni är själaglada
men så underbart :):)

Härliga nyheter!
Älskar när det står "HEMMA" i rubriken.
Kastrering är Aoch O i arbetet med att minska på de hemlösa katterna
Grattis vad roligt att hon är tillbaka! 
Hur försvann hon? Var hon lös i bilen eller var det en dålig transportbur som gick sönder?
Undrar bara eftersom samma sak hände en vännina till mig nyligen vid en stor väg.
Underbart!
Vilken härlig känsla det måste ha varit när ni fått in Saga i bilen välbehållen. Vad ni måste vara lyckliga nu.

Härligt!

Ja härligt att höra…
Ja man kan aldrig nog säkra upp transportburar. Jag har spännband runt mina, fast de är nya och bra och så har jag elastiska stroppar i gallerluckan som jag fäster i själva buren.OCh sele kan man ALDRIG lita på.

Men vilken fantastisk nyhet..Saga är inne igen..toppen!!
Hej allesammans! Tack för alla undebarar kommentarer!
Saga hade bajsat i sin bur och när vi stannade för att slänga ut bajset slet hon sig. Det var verkligen jättehemskt!
Hon är nu mycket glad och njuter av att vara på landet med sina kusiner Signe, Selma-Matilda och Lydia. Äter bra gör hon också kan jag lova!
Det var en sådan otrolig känsla när vi väl fick slängt in henne i buren och trots att hon var sjövild och slängde sig i buren var hon så trött att hon somnade mitt i sina dumheter. Samma dag som vi kom hem sov hon hela tiden, hon var så otroligt trött min lilla bäbis.
Jag kommer aldrig glömma dessa hemska dagar. Speciellt då jag och min sambo firade hennes hemkomst med FÖRLOVNING ;).
Ännu en gång, tack för alla varma ord och tankar. Man skall aldrig ge upp! :)

GRATTIS till förlovningen!!
Och Saga var väl första och gratulera!
Och hon lär inte bajsa i buren nån mera gång!