Utan internet i nästan två veckor!
Ja vi har nu installerat oss i vårat hus med Rödis och Simon. Men det är ju inte problemfritt och flytta, det tar ju sådan tid innan internet kunde kopplas in igen. Vill ju in och läsa om katterna.. Men nu så är det fixat, äntligen!! Simon är fortfarande innekatt men inte Rödis. Han fick vara inne två veckor först innan jag följde med honom ut. Han är endast ute korta svängar nu och är bara invid huset. Han får gå ut när vi är hemma. Det ser ut att funka jag var ju så orolig innan att han skulle gå tillbaka eller att han skulle springa bort. Bara det när han visste att han skulle gå till altandörren när han skulle in gör en lycklig. Han har redan jamat och skrikit iväg en väldigt stor kisse som var hit och var nyfiken. Snacka om en som stod och var nervös, hönsmorsa som jag är.
När vi höll på och flyttade var han så orolig stackarn, han kröp in i hörnen och visste inte vart han skulle gömma sig. Det tog tid innan han kom fram för att titta och lukta. Det var så roligt att se när han kom fram och vågade gå runt och titta. Han har ju inte haft det så lätt så det är kanske inte så undra på. Nu är jag laddad igen för att diskutera katt och dylikt. Jag har längtat…
Välkommen åter till internet världen och Hitterkatterna! Skönt att höra att allt har gått bra med flytten och allt. Det tar sin tid innan man kommer sig iordning. Särskilt internet brukar vara segt innan man får igång igen.
Bra även att katterna har funnit sig tillrätta! :)
//Lena
//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"