Pumas lilla forum funkar inte!
så här ser det ut! Nu får vi hjälpas åt att få det att funka!
http://error.getwebs.org/error/sv/?error=411&mforum=insamlingsauktioner.egensajt.se
The Owls are not what they seem
de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....
Jag såg det oxå när jag skulle in och spana.
" En smula nyfikenhet håller oss unga"
"Hjärtat är lyckligast - när det slår för andra"
har pmat henne om det. Har ju lagt ut tärningarna där
Det är lite strul och tydligen är det för att jag inte varit inne på en viss sida men jag kommer inte in där och har aldrig kunnat. Åsas uppgifter finns fortfarande någonstans och hänger.
Jag har inte ens fått uppgifter om att de skulle gå igenom forumen och har aldrig heller fått mail från egetforum. Vet inte om det kanske skickas till förra admin eller om de skickar ut något alls.
//Pia
Vet inte men tydligen kan det komma att det kostar 140 kr att öppna det igen. Suck.
//Pia
Puma, no problems!
Ja men de e inget kul när det har strulats innan och jag inte kunde komma in pga att jag inte hade uppgifterna. Har inte varit inne på supportforumet på skitlänge då allt fungerat med forumet. Hade ingen aning om detta alls. Trodde såna här viktiga saker skickades via mail också.
//Pia
kört in pengarna till dig nu.
Lugn nu Gunilla, jag har inte ens fått kontakt med supporten.
//Pia
haha, fram och tillbaka är lika långt! Om det inte lyckas för dig, så skickar du bara tilbaka sen.
Testa nu, jag kom in men var tvungen att logga in på nytt.
//Pia
ok
Ha ha, priset blev lite mer än jag sa då det även var moms men det står jag för. Nu är det i alla fall igång igen även om jag fortfarande inte kommer in på den där viktiga sidan:(
//Pia
Bra att det fungerar igen! Du kanske kan PMa faxlin om uppgifterna. Synd om du inte har tillgång till alla sidor.
//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"
Åsa har inte uppgifterna längre. Hon hade glömt dem för länge sedan och kom inte in tydligen men det är åtgärdat nu då jag fått tillgång som funkar.
//Pia
Ok, Puma, då låter jag faktiskt lilla annonskontot betala detta. Då tillkommer 35 kr. Så vi håller dettta lilla forum öppet. Viktigt i de tider, när jag faktiskt är ordentligt less på Traderas höga avgifter. Puma, prova att lagga ut dina skyltar på lilla forumet. du har ju tillgång till texterna på tradera och bilderna har du ju själv. Tänker ta och prova skyltarna på Budera också. i morron…. Ska iväg till stan just nu. Hoppas jag inte kör av vägen igen…..
Ja jag ska snart sticka till jobbet med men kollar det senare vid tid.
Hoppas att man inte behöver betala mer för att ha forumet igång och det gäller att loggai n på apc sidan lite då o då.
//Pia
ja men 175 kr/år kan vi ju stå ut med om det skulle vara så. Betalar sig ju genom auktioneran om det vakanr!

Hawknestgrove:
Är det du som har gjort de jättefina tärningarna? Undrar om jag skulle kunna få vara så fräck och beställa 2 st gröna tärningar med svarta prickar av dig i så fall?
Jag bjuder 100 kr + porto, tror både lilla hunden och katten här hemma skulle bli överlyckliga. Kan bara inte köpa rosa eftersom de är grabbar båda två… 
"You can not change the world by adopting an animal,
but you can change the world for that animal"
Om det kommer att kosta att ha forumet, varför inte byta? forum24 är väl gratis?
Sajtvärd för Djurfoto
www.mariekengren.se
#19 Ja det är jag som virkar dem! Ok ska se om jag har fint grönt garn så virkar jag två gröna!
Ok hittade härligt illgrönt garn och det är från en som vill att garet ska gå till Kustens KAtter. Sätter ig¨ång med dem i helgen, har en lördagsgodispåse som sak göras klar först-

#22 Toppen! Pm:a mig när det är dags att sätta in pengar. 
OK, då vill du ha dem helt privat då? Som sagt, jag gör dem nu i helgen, för nu har jag kroppar till möss, till Kattkedjan också. MEn det går fort. Just det! Då kan jag ju lägga ut en påse godis nu1 Den är ju klar!
Så in och kolla nu! Flera auktioner där!

#24 Vet inte riktigt vad du menar med helt privat, men jag vill köpa två gröna tärningar för 100 kr plus frakt och du skänker pengar till behövande katter efter ditt önskemål. 
Ja jag lägger alltså inte ut dem på lilla forumet. Det är så jag menar. Ska börja på dem i kväll! Så de blir nog klara i veckan

Fint Gunilla! Får man Mee på köpet? 
nänänänä!
så, nu har Kusten fått både för löparen och tärningarna!
10-03-10 10-03-10 kustenskater -200,00
#36 men jag vet inte om jag är dum men jag hittar inte till lördagsgodis påsen
då får jag kolla
och här är alla jag har ute där!
http://insamlingsauktioner.egensajt.se/board/katter-f25.html
men för att kunna aktivera kontot där du har dina auktioner så måste mina föräldrar eller förmyndare faxa eller skicka in med underskrift. Men vad är detta…
Jag vill bara buda på din lördagsgodis ju 
Vad är det för något du fått?
Har aldrig hört någon som fått det. Du har inte fått där du ska fylla i att du är över 18 men av misstag blivit att du var under?
//Pia
#42 haha ja men det kanske jag har gjort. Jag var in å skulle registrera mig igen men det gick inte för jag hade redan registrerat mig stod det. Går det att rätta till på nå vis tror du?
registrerade du med Ankie?
//Pia
Tror att jag fick bort det om jag hittade rätt med att man måste vara över 13 år och föräldrar ska godkänna. Försök igen.
//Pia
Ankie testa att logga in. Jag hittade ditt namn och ska ha aktiverat dig.
//Pia
oki ska kolla nu :) tack för din hjälp
nu funkade det, :)
Kanon Ankie :)
//Pia
du har inte behörighet att visa den informationen står det när jag klickar på länken i #40
Jag vet inte vad det är men jag kommer inte in på några alls därinne nu. Kanske är något strul.
//Pia
#40 eftersom jag inte kommer in och kan buda så bjuder jag 150 kronor för påsen här
Jag kommer inte heller in. Har hört på supportforumet att fler har haft strul så jag hoppas att de kan fixa problemen snart.
//Pia
ja jag loggar in på detta forum men det händer inget så nu skiter jag i den 
återigen Gunilla så bjuder jag här, om det går bra, eftersom jag inte kommer in å kan buda där: 150 kr från Ankie
Ankie jag har raderat dtt gamla medlemskap, vet inte varför det blev sånt strul men det kanske har att göra med att du glömde kryssa i att du är myndig, det är mycket viktigt. Troligen kan det vara det som gör att du inte kunde läsa trådarna kanske.
Försök registrera dig igen på nytt och glöm inte krysset.
//Pia
åh då gjorde jag det å då kom jag in å kunde buda :) 
Ok, då går jag in om jag kan och skrivera att ankie vill bjuda 150 kr på godiset!
#57 nämen nu funkade det ju 
Härligt Ankie. Så det var det som var den lilla knixen;) Skönt att vi kunde fixa det.
//Pia
såg det, så du har bjudit på gottepåsen. Har två grejer till där inne, som ingen har bjudit på.
Puttar nu upp för lilla forumet. En dag kvar på de grejena jag har lagt ut där.