Alla hjärtans dag i antågande...
Varför inte förära nära och kära med ett handgjort kort där behållningen oavkortat går tillbaka till hemlösa katter. Behållningen kommer jag sätta in på Crisses Haga kontot tillsammans med portot samt att jag matchar varje sålt kort med 35 kr
Varje kort kostar 35 kr plus 6 kr i porto. Givetvis kommer de med ett kuvert, i cellofan.
Dessa auktioneras ej utan säljs till fast pris rakt av. Hoppas ni vill glädja en vän, en kär och hjälpa i arbetet med hemlösingar. Skriv i tråden om du önskar köpa ett kort så PMar jag dig.
Jag vill köpa när det går till Crisses katter.
" En smula nyfikenhet håller oss unga"
"Hjärtat är lyckligast - när det slår för andra"
Absolut, säg vilket kort bara så fixar vi det
Vill ha nr 1 och 5 …
Toppen, dem är dina PMar dig

Oj -finns det bara ett av varje?
I så fall vill jag köpa nr 3
Gunnel
Japp, bara hunnit med 1 av var. PMar dig.
Pengarna är insatta…
Oj, här gick det undan alla korten är nu sålda. Kan tyvärr ej skriva det bakom kort 2 och 4 så någon medis får gärna göra det.
Om det finns intresse kan jag göra några "vanliga" grattis kort att lägga upp, hinns nog inte med fler alla hjärtanskort i tid
#13 Vilka fina kort! Förstår att de blev populära. Jag har nu skrivit att även kort 2 & 4 är sålda.
//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"

Så vackra kort!! Tänk att ha sådan skaparförmåga att få till något så vackert! Toppen när betalningen går till behövande missar!
Missade dessa fina kort.
Men är intresserad av grattis kort.
#16 jag har grattiskort, handgjorda på bloggen
#16 denna vecka hinner jag nog inte göra några nya kort men ska jobba på det :-) Ska kika ifall jag har nåt hemma annars kommer det inom en vecka eller två nått nytt.
Den behållningen kommer också gå till Crisses Hagakonto.
#17 Vad mycket fina saker du har i din shop Naquita!
//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"
Jättetack alla ni som köpte, nu har jag fört över med lite extra inbetalt från er och avrunding 500 kr.
Lovar kommer fler kort, funderar på grattis, examen eller kanske bröllops….vem vet så håll utkik 
Betaldatum
Mottagare
Belopp
Referens
2010-02-10
HAGA VETERINÄR AB
PG 35 24 14-7
500,00
Crisses Katter
Totalt: 1 st betalning
500,00
Skitsnygga kort!
Mina kort var jätte snygga, vill gärna ha fler som går till crisses insamling.
Puttar upp så man få se hur fina korten är.