ännu en liten upphittad:(
Denna lille sötnos hittades på samma plats som Salima Kattungarna vill HEM och hade ett rosa kattungehalsband som satt som ståltråd kring halsen:(
Det är en ung hane på 7-8 månader, tam och kelen och ser helt frisk ut.
Varför kan folk inte börja ta sitt ansvar????? Fjärde kattungen/ungkatten jag får in nu i nov/dec.
Å alla svarta? hm mysko.
//Pia
ja, alla svarta=/
det låter nästan som om någon satt i system att dumpa dem där.
//Pia

En sån liten goding!!!
( Jag menar kisen inte dig Naquita!!) 
#4 men Naquita e en goding hon med ;)
//Pia

vilken goding,, varför är inte ägarna rädda om honom, suck,,,
Sajtvärd på kattpolisen i fokus.
Allt som inte kan lagas med silvertejp är sönder på riktigt.

#5 Har inte hunnit träffa henne, men jag tror dig!!
#7 Inte jag heller IRL men haft kontakt med henne ett par år och det räcker för mig:)
//Pia
Ryser när jag läser om det där halsbandet som satt som ståltråd… För väl att missen är räddad nu!
TassKram Mew2
Ja, jag ska fota det så förstår ni vad jag menar..Det halsbandet var till en 3månaders, inte en ungkatt. Utkastad som liten i somras tro?
Men hallå, jag sitter faktiskt här och jag är INGEN goding..
Ha ha Emma, VI VET att du sitter där så ta åt dig nu;)
//Pia

#10 OK, du är ingen goding. Här försöker vi börja året med komplimanger, men men…..
Finns säkert nån annan som vill ha dom.

#12 ingen ide med att ge komplimanger, jag försökte förra året de idiot förklarade mig så nu skiter jag inte i det hi hi!
Fast Naquita är ingen goding hon är en katternas räddande ängel
Med glorian lite på sned o huggtänder o klor redo om någon är dum mot en kise.
Det var en riktig läcker bit du har fått in Naquita
Har den stora turen att få bo med en hittekatt!Tungan ute
Utan djur är livet inge kul!Glad
Du är vist en goding! =) *Ebony, Sigge och Mamma Katt nickar instämmande*
Likaså Billy och Tudde.
//Pia
*muttra*
Jag har ont i benen, imorse innan jag hann tända lampan nerför trappan snubblade jag på TRE svarta hungriga kattungar som inte syntes i mörkret!!
Deras torrfoder, det duger inte…Det ska vara blötmat på morgonen….
Lille "Teimur"(sambon infiltrerar KKS med arabiska namn
) ÄR SÅÅ gosig. Han har redan kelat med hundarna, tagit över sängen och leker med de andra kattungarna

Teimur vilket fint namn. Jag som tyckte han hette Alex II för han liknar min gamle hane.
Adelle håller förresten också med om att du är en going för utan dig hade hon fått säga som Astrid Lindgren: Döden, döden

#13 Är redan idiotförklarad så vem fasen bryr sig?!
Tror det är medfött!!!!
#16 Nackdelen med svarta katter. Dom är som spöken… Syns inte i mörker. Vilka små skönheter! Ser exakt ut som min Mimsan.
Är heltok med arabiska namn så länge ni inte döper dom till AlQaida eller Bin Laden!! 
Teimur var ju urgulligt ju. Lite norsk eller isländsk klang i det hela med.
//Pia
Oj en ny liten Othello! Teimur är ett fint namn. (Här får katterna Opera-betonade namn av maken.)
//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"

Men vilken vacker kisse!!! Så otroligt skönt att han är inne o räddad…vågar inte tänka heller på vad som kunnat hänt om missen fått fortsätta gå med detta halsband…som någon annan skrev här ovan kan man undra om det är medvetet att katter dumpas där ikring..:-(
haha men av kissarnas upptåg att döma, så är väl Bin Ladin och Al Qaida perfekta namn?
The Owls are not what they seem
de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

#22 Ja och mina skulle heta Bomb och Granat om man kollar hur dom beter sig!!! 
Pälsbollarna i Höganäs

#23 Ja och vad Adelle borde heta kan man undra…
Punkbläckfisk-marodör kanske?
#16 så du har alltså 4st upphittade svarta katter hos dig nu???
nej 3, 1 har flyttat och imorgon flyttar 1 till så 2 efter det, de senaste fångsterna är kvar ett tag till:) Hurså?
#26 bild på tre och ytterligare en upphittad= 4st…
Teimur är en ljuvligt svartsmoke liten kille har vi nu sett. Kolla denna bilden
#28 jättefin…
#27 ja, fast nu är det bara Salima och Teimur kvar härhemma. De är redan taighta vänner och hade nog helst velat flytta ihop, men det är ju mer önsketänkande:(
Syskonen Romeo och Julia har flyttat=)
#30 jaha…
Teimur hälsar att han är en riktig liten filur, som lurpassar vid ytterdörren för att kunna smita ut. Då springer han rakt upp i det låga träd som står vid sidan om huset.
Får nog sätta nätdörr vid ytterdörren snart

Väldigt söt filur.
#
32 så söt!! jättefin!

Jag ser att detta är katter för Pia, ja.
Pia, visst ska du väl ha en till? 
/Änglakatterna - medarbetare på Hittekatter och på Katthemmet Kompis
la la la la ser inga bilder
//Pia

Teimur är en kopia av min kise Mim. Riktiga skönheter!!!
Pälsbollarna i Höganäs
Visst är han underbar. De ligger ute på blocket men det är svårt att få iväg svarta ungkatter/kattungar nu
Salima som kan vara så kelen, som en liten bäbis
åh det fattar jag inte, de är ju så fina dessa svarta katter… så underbara…. fast det är ju alla katter i och för sig oavsett färg men jag har en förkärlek till svarta. Vår första katt som vi skaffade tillsammans var svart och han var den mest underbara, snällaste men han blev sorligt nog överkörd
. Vi skaffade en till svart ett tag efter det och han har samma härliga personlighet han…. som nu är innekatt
Teimur och Salima är så taighta, de MÅSTE ha känt varandra innan. De gör allt tillsammans. Igår när Salima flyttade på prov till en familj(men kom tillbaka idag då hon var för "på") gick han runt här och skrek och lämnade inte oss i syne. Nu när salima är tillbaka går han bara efter henne, och nu sover de tilllsammans i sängen uppe
Teimur tränar på operakarriären

Hoppas de får ett hem tillsammans.