Hittekatter iFokus

Hittekatter

Etikett: sajten
Läst 1967 ggr
Crisse-
0

Hemlösa i Skåne förföljs av otur

Jag förstår att ni tagit bort min godkända insamling till dom Hemlösa i Skåne då jag hoppade av som medlem av flera orsaker.

Jag hade inte mer att skriva om mitt arbete med dom hemlösa katterna eftersom jag hade oturen att få in kattpest bland mina katter där 4 kattungar dog. Jag hade inget att uppdatera om och jag kan inte ta in nya katter på 1 år och det tog mycket av min energi att bara komma igenom vardagarna här hemma och inte veta hur många av katterna som skulle bli sjuka. Några av katterna blev inlagda och testade på Haga och dom var inte smittade men oron fanns ändå kvar.

Detta att jag inte har något att skriva (jag kunde ju inte skriva om vädret varje dag) gör att jag blir drabbad av otur igen för trots att jag inte tar in nya katter så finns skulderna kvar för dom katter jag har tagit in förut och som har behövt veterinärvård och som så många har försökt att hjälpa mig med men nu är det slut på det oxå. Det har kanske varit fel av mig att inte tigga pengar för varje katt jag tog in men jag har svårt för att be om pengar av andra trots att jag så väl behövde det många gånger när en del av katterna kostade flera tusen för provtagningar och annat.

Jag är hårt drabbad ekonomiskt men mina riktiga vänner försöker hjälpa mig så gott dom kan men jag kan bara sätta in 100:- i månaden till Haga och det kommer att ta mig ca.15 år att betala den skulden.

Jag har fortfarande 5 av dom före detta hemlösa kvar där några av dom inte är helt friska men det är inte värre än att dom klarar sig utan veterinärbesök och så har jag mina egna 4 katter.

Jag vet inte om jag någon gång kommer att ta upp arbetet med dom hemlösa för när jag har lyckats betala skulden på Haga är jag för gammal för att orka fortsätta.

Hälsningar

Crisse

essut50
0

Välkommen tillbaka Crisse.

Ska försöka hjälpa dig med pengar till Haga veterinären. Har ditt konto kvar tror jag dit.

Har satt in 1000 kr till Haga veterinären märkt crisses katter. Hoppas det hjälper lite.

" En smula nyfikenhet håller oss unga"

"Hjärtat är lyckligast - när det slår för andra"

[Daisy-Moa-Elsa]
0

Välkommen Crisse

Klart ditt Haga konto inte är bortglömt, liten slant överförd så håller vi tummarna att jag och Nellies_matte får en lyckosam loppis här senare i Februari så det blir goa kronor till Haga Skrattande

monsi
0

Crisse jag har funderingar på ett sammarbete mella olika personer o föreningar i skåne.

Vet ev ett ställe som skulle kunna fungera som katt hem, men för att driva det behövs ett sammarbete.

Vargtassen vet mer om hur jag tänkt o är inne på samma spår.

Skulle behöva dig o din kunnskap.

Dessutom skulle det ge dig en chans att uppdatera om dina hemlösingar som du fortfarande har i din vård o inte kan lämna i väg fören de är helt friskförklarade.

Hoppas din innsamling är kvar som aktiv.

Har den stora turen att få bo med en hittekatt!Tungan ute

Utan djur är livet inge kul!Glad

martdat
0

Välkommen tillbaka! Men nu är du ju medlem ijen så då kan du ju söka om insamling på nytt om det blivit borttaget ? hoppas du stannar nu, man behöver inte ta in katter själv för att vara välkommen här,

Sajtvärd på kattpolisen i fokus.

Allt som inte kan lagas med silvertejp är sönder på riktigt.