Hittekatter iFokus

Hittekatter

Etikett: övrigt-kattrelaterat
Läst 799 ggr
Ankie
0

Katter i akut behov av transport

Så här är det. Det finns ett jourhem till 2  jättefina katter men ingen skjuts. Fick ett meddelande på face från Livlinan om dessa katter. Ägaren kan själv köra en till en och en halv timme skriver de. Finns det nån som kan hjälpa?! Jag är inte riktigt säker på vart de ska, jag har skrivit och frågat men ej fått nå svar än.

För att det ska gå i lås med jourhemmet behöver transporten ordnas inom en vecka.

Anm. Texten justerad enligt våra Skrivregler. //Lena

SMMM
0

Vart finns de ???

Ankie
0

Ursäkta trodde jag skrivit det men i Karlstad. Nu hade ägaren ändrat sig, hon ville inte att jourhemmet som kunde ta hand om de skulle få göra det så nu är det nytt jourhem som gäller………

Lena
0

#2 För vilken sträcka söker de transport. Finns katterna i Karlstad nu? Har de ett annat jourhem redan som väntar eller måste de söka ett först.

När ni vet vilka strecka det gäller och när skriv då även ett inlägg på Djurtransport iFokus.

//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"

Ankie
0

Di kan ta bort denna tråd Lena, detta är inte aktuellt längre då ägaren inte vill att jourhemmet ska ta hand om katterna. Så det är ju ett nytt jourhem som gäller och inte transport. Blev bara så arg så jag måste ventilera här när jag trodde katterna skulle avlivas för att ingen skjuts hittas

Lena
0

Verkar ju tyvärr vara den gamla vanliga visan. En oansvarig kattägare som anser att andra ska ta ansvaret för hennes katter och själv inte lyfter ett finger för att underlätta. Istället ställer vederbörande en massa krav….  

Då låser vi tråden!

//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"

Inlägget är låst för nya kommentarer