Billigt i svalöv,
hittade detta i kks gästbok,kopierat
Hej! Jag fick nyss reda på av min syster om en klinik i Svalöv som har utbildning för veterinär/djursjukvårdare.De utför kastreringar på hankatter & Vaccinationer mm billigare för att eleverna är med i utbildningssyfte.Kanske finns många hankatter i kks som behövs kastreras osv.Sparar ju en hel del.med några stycken.
Undersökning / Hälsoundersökning utan blodprov - 100 Kronor Hankattskastration- 200 Kronor Vaccination hund och katt - 100 Kronor Kontakt Telefonnummer - 0709 470059 Öppet Vecka 50 - 51 Måndag, tisdag, onsdag Öppettider 8.30 - 16.00
Sajtvärd på kattpolisen i fokus.
Allt som inte kan lagas med silvertejp är sönder på riktigt.

Vad heter veterinärkliniken? Jag har bott i Svalöv, min dotter bor där och jag bor i Landskrona. så det kan vara bra att veta.
Mettan

inte en susning, kopierade som sagt från gästboken,
Sajtvärd på kattpolisen i fokus.
Allt som inte kan lagas med silvertejp är sönder på riktigt.
Det finns ju ett telefonnr om man vill fråga nåt.
“In a world filled with hate, we must still dare to hope. In a world filled with anger, we must still dare to comfort. In a world filled with despair, we must still dare to dream.
måste ju var bra, med tanke på Svalövkatterna, som behöver vaccinationer, kastraktion m.m
Maggan47

Jag ser det nu, men missade det först. Tack ska du ha för tipset.
Mettan

perfekt!

Jättebra, det kollar vi också gärna upp.
Försökte tidigare i dag kolla vem som har mobilnumret på hitta.se. Inget registrerat. Ringde numret men man kunde endast tala in ett meddelamde. Undras vart det går och hoppas det är seriöst.

Annars får man ringa skolan och höra om det stämmer.
Det kan vara lättare att komma fram på en vardag.
“In a world filled with hate, we must still dare to hope. In a world filled with anger, we must still dare to comfort. In a world filled with despair, we must still dare to dream.

Kanske svarar de bara under öppettiderna, jag ska försöka ringa på måndag!

Har nu ringt dit. De har precis öppnat, kastrerar bara hankatter och priserna gäller under dessa två veckor. Sen är det julstängt och antagligen kommer priserna höjas när de öppnar igen efter jul. Bara att boka tid, lämna katten på morgonen och sen hämtar man på eftermiddagen.
Bara passa på med så många hankatter som möjligt före jul då
. Väldigt billigt om det bara kostar 200 kr.

kastrering, vaccination, id-märkning, undersökning=500:-
+ att man kan ta med sig stronghold så sätter de på den.
Vi har 3 tider bokade v 51 men vet om några av de katter vi skall fånga är hanar eller ej. Behöver inte vi tiderna kan någon annan ta över dem.

verkligen billigt. :)
/ Johanna Hoogendoorn, ordförande för Kattens Talan