Hittekatter iFokus

Hittekatter

Etikett: sajten
Läst 4129 ggr
spookie
0

Känner ngn till Djurfrämjandet?

Är det någon här som känner till föreningen Djurfrämjandet i Stockholm?

Här är deras hemsida www.chival.se

Jag har mailat lite frågor till dem men jag får aldrig något svar. Bl.a. undrar jag om de har något katthem.

Har ni någon erfarenhet av dem?

emjon
0

Ja jag är medlem hos dem sedan många år och Birgitta Björkman är en riktig eldsjäl som ställer upp för djuren till 100%. Det finns inte något katthem utan de jobbar med jourhem.

Om du bor i Stockholm så tipsar jag dig att besöka deras årliga julbazar så får du träffa de som driver Djurfrämjandet. I år är det på Luciadagen den 13 December. Det är mycket trevligt där och man träffar alltid så underbara kattvänner. De bjuder på kaffe glögg och bröd har loppis och lotteri mycket trevligt och något jag aldrig missar.

Ju mer jag lär känna av människorna dessto större blir kärleken till djuren

essut50
0

#1 Var i Stockholm har dom sin julbazar? Man kanske ska försöka komma dit…

" En smula nyfikenhet håller oss unga"

"Hjärtat är lyckligast - när det slår för andra"

emjon
0

#2 De har julbazaren på sitt kontor som ligger på Askrikegatan 11 på Gärdet i Stockholm.

Ju mer jag lär känna av människorna dessto större blir kärleken till djuren

maggan47
0

vore kul Essut, om vi kunde åka dit, Emjon också förstås, fler från Stockholm här???

Maggan47Kyss

essut50
0

Marianne om hon kan slita sig från Sam…Flört

" En smula nyfikenhet håller oss unga"

"Hjärtat är lyckligast - när det slår för andra"

Simson
1

Hon är så underbar! Båda två! Har varit där flera gånger o gått förbi ett otal gånger. Bodde i kvarteret i 13 år.

De har stora fönster ut mot Tessinparken o ofta någon katt som sitter i fönstret.

Vet inte hur många gånger de hittat kartonger med katter vid dörren när de kommit dit.

-> Kastrera och id-märk <-   \>^..^<   CatCrazyLady

MariannE11
0

gärdet är ju nära jobbet…jobbar den helgen…men TROR jag slutar vid 3….vore kul!

våga vägra golf o fiskbullar   o håll dej in i  det längsta med facebook
http://juliafnulia.blogspot.com/