Hittekatter iFokus

Hittekatter

Etikett: kattprat
Läst 1004 ggr
kattassen
0

Kattproblem hos Arga snickaren just nu 20-21...

Kolla vad som händer!

Hade visst slutat bra!

----------------------------------------------------------------------

Kattassen/- medarbetare på Hittekatter.ifokus och Katter.ifokus

Ankie
0

vad var det om då? Såg det inte

kattassen
0

Tyvärr hann jag inte själv se hela (dessvärre inte upplösningen)

Man renoverade en lägenhet där en familj hade bott. Den unga tjejen hade tillsammans med sin mor tagit in katter som "små småningom" hade börjat förorena utanför lådorna av någon anledning.

Arga snickaren frågade brodern om han verkligen ville ha katterna och det ville han inte… Arga snickaren tyckte att han skulle se till att systern skulle göra sig av med katterna…

Man befarade ju att katterna skulle göra samma sak i den nyrenoverade lägenheten…

Jag kände dock ett visst motstånd mot katter bland programmets medverkande. De försökte dessutom påverka den unga tjejen också…

Jag fick taskiga vibbar av programmet, undrar om någon såg en mer hel bild av det hela?

Simson
0

Tjejen stod på sig o de tyckte att katterna skulle få en chans. Snickaren tog in en beteendevetare på katter och de byggde upp en kattvänlig lägenhet med Feliway o klösmöbel. När lägenheten blev ren så höll också katterna rent. Med klösmöbel så klöste katterna där istället för på väggarna. Ganska enkelt egentligen…

-> Kastrera och id-märk <-   \>^..^<   CatCrazyLady

kattassen
0

#3 Tjoho! Då blev upplösningen inte så illa som jag misstänkte. Jag var beredd att lyfta luren till Kanal 5 och framlägga mina åsikter…Flört

Det hade varit stor skandal om man inte försökt lösa problemet tycker jag.

martdat
0

jag var sne när de pratade om att göra av med katterna hela tiden, ordet avlivning var enda alternativet, inte att hitta lösning, men det var tjejen själv som sa ,fasst det ville hon ju inte,

De satte ut några vita dosor som puffar lufft på katterna om de närmar sig , nån som vet vad det kan va, såg ut som små vita rör av nått slag,,,

Sajtvärd på kattpolisen i fokus.

Allt som inte kan lagas med silvertejp är sönder på riktigt.