Hittekatter iFokus

Hittekatter

Etikett: utanför-ämnet
Läst 1041 ggr
Simson
0

OT - Öppet Hus Hudiksvalls Kattsamariter

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Öppet Hus hos Hudiksvalls Kattsamariter på lördag den 17e oktober kl 11-14

Alla snälla själar är välkomna!!

Loppisen är överfull. Har själv satt mig i skuld i dag… Cool

T-shirts, miljökassar, mobilsnoddar, kort och självklart en massa fika till självkostnadspris.

Och katter som längtar efter ett eget knä att ligga i!

-> Kastrera och id-märk <-   \>^..^<   CatCrazyLady

Mari
0

Åh vad kul!

Kanske, kanske kan komma förbi!

Sajtvärd för Djurfoto
www.mariekengren.se

tuska
0

Hoppas att ni får jättemånga besökare som handlar massor och även kan kolla en katt som bönar och ber om ett nytt hem av snälla människor.

grundig
0

ska vi dra ihop lite folk o rulla dit ?

har tor o fre pass ja bara så hyffsat ledig

Mari
0

#3 Det gör vi! Ska bara ta reda på om jag har möjlighet :)

Sajtvärd för Djurfoto
www.mariekengren.se

Simson
0

Förra Öppet Hus var det knökfullt med folk. De har fått utöka fikaplatsen från köket till stora salen och gör långbord numera. Ändå är det fullt. Härligt egentligen!

Det brukar vara massor med gott fikabröd så mätt blir man! =)

Det finns många charmtroll där nu. Största charmisen, Kitte, provbor dock i ett förhoppningsvis eget hem. Woho!!

grundig
0

gäller att ha kontanter med sig då =) så man får bidra lite till kattsamariten =)

har bara trevliga uppfattningar därifrån och trevlig personal dom gånger jag varit dit

Simson
0

Grundig: Låter som mycket bra betyg! =) Hoppas få se dig på lördag!!

catfoot
0

Har de gånger jag haft kontakt med kattsamriten blivit bra bemött..Så jag kan bara hoppas ni får en bra dag å att många katter hittar ett hem..Själv ska min gubbe å jag bygga klar Snurrpurres vinterbur..Så han får flytta in nån gång..

Ditt hem är där din katt är.Kyss

OT/Snyggt ....

Simson
0

Puff för i morgon…

Hawknestgrove
0

JA putt för det!

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

Simson
0

Jösses vad med folk det kom!!! Hoppas det kom in mycket pengar till katterna!!

Vad vi fikade! Vet inte hur mycket det fanns men fler än sju sorter var det alldeles säkert! Mer än 14 skulle inte förvåna mig alls!?

En katt Maya visade sig inte upp sig alls speciellt mycket och folk gick förbi. Jag tog en myntabläckfisk med dunderknarket i och slängde in. Så vart det fart!! Det var så många som tittade och skrattade åt hennes tokigheter att det vart stopp i framkomligheten. Ingen kom någonstans. Alla skulle stå och titta!! Skrattande

Puma77
0

Helt rätt simson så ska det vara;)

//Pia

Simson
0

Precis, Puma! Cool

Känner mig som en knarklangare när jag står och smugglar leksaker till olika personer/katter. Gör dem beroende av kattmyntan! OskyldigSkrattande

Har nu lärt känna en medlem som har kattmynta på sin kolonilott…ska försöka få henne att skörda så vi kan producera själva?? Tungan ute Synd jag inte visste det för någon månad sedan…då hade jag/vi kunnat testa årets skörd! Guld i mun

Puma77
0

Men du blev inte såld simson? det var en himla tur i alla fall för vad skulle vi göra utan vår lilla tok;)

//Pia

Simson
0

Nej de sålde mig inte. Skrattande

Däremot tyckte de att jag skulle ta av mig kläderna när jag tyckte det var varmt inne…

…så blev jag medbjuden in på toan av en kille…

Puma77
0

eh är man förvånad? haha

//Pia

Simson
0

Så var vi tre stycken som "slogs" om garnerna som var till salu! Nu blir det röda kloakråttor med glitter i!!! Är ni intresserade av de??

Puma77
0

De skulle säkert bli storsäljare

//Pia

MariannE11
0

röda kloakråttor med glitter gillar säkert varendaste katt om det bara är lite mynta i dom..Skrattande

våga vägra golf o fiskbullar   o håll dej in i  det längsta med facebook
http://juliafnulia.blogspot.com/