Hittekatter iFokus

Hittekatter

Etikett: bilder-filmklipp
Läst 1096 ggr
Mison
0

Bild: Fis-Lisa, Vild och Elak??

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

hihi, inte mot påträngande kattungar i alla fall…. Blondie har ingen respekt i alla fall…

Alla djur behöver någon som bryr sig!

destiny
0
Mison
0

inte ens en "vildis" kan motstå en gullig kattunge…. det går framåt för Silvia/Lisa

monsi
0

Underbar bild.Glad

Har den stora turen att få bo med en hittekatt!Tungan ute

Utan djur är livet inge kul!Glad

catfoot
0

Sååå, söta dom är..Lilla Norrlänska Fis-Lisa…Kunde inte motstå en charmig liten Blondie kisse..

Ditt hem är där din katt är.Kyss

OT/Snyggt ....

MariannE11
0

så söta ihop…. o matte har väl inte haft mage att ta bort er från buren?…..Flört

våga vägra golf o fiskbullar   o håll dej in i  det längsta med facebook
http://juliafnulia.blogspot.com/

huskatt08
0

Jättesöta Kyss klart hon inte kan motstå den lille gosbollen Tungan ute

Mison
0

hihi, kattungarna trivs därinne, dom springer in och härjar där hela tiden… och busar med stackars lisa/silvia…. men hon sticker inte därifrån i alla fall, trots att dörren står öppen, så nog tycker hon att det är lite mysigt i alla fall…

liinah
0

Så sött. Kul att se lite nya bilder på Lisa..! Hon ser så nöjd ut.

Men så märkligt, de ser precis ut som Smilla och Elsa här hemma. Om det inte vore för att Smilla är odd-eyed så hade jag blivit paff.

Mison
0

liina, vi har saknat dig….Glad

Mison
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Nu har hon gjort det igen, Silvia alltså (hon kallas så numera, namnet Lisa är borta)

Jag har min fars katt här, då han har blivit allergisk, men henne har jag inte haft större hopp om att kunna omplacera än på ett tag, för hon, Fjollan, är minst lika skygg som Silvia..

Fjollan har bosatt sig på övervåningen, och gissa om jag blev förvånad härom natten, när Silvia och Fjollan kommer farande som tokar och busar….!! Alltså har blivit vänner…

Kunde inte låta bli idag, utan smög på dom, dom har bestämt sig för att ena kattvinden är deras tillhåll…. Jag var bara tvungen att smyga in och ta en bild… fast det var inte uppskattat men det struntar jag i… som ursäkt fick dom ett fat med färsk strömming…

MariannE11
0

haha… hur ska jag lära mej namnet Silvia då?….jättekul att hon fått en ny kompis….Fjollan var ju ett fint namn…. du får inte störa dom så mycket….möjligen ge dom mat….Skrattande

monsi
0

Vilka söt misar.

Kul de gillar varandra synd bara att de är lika skygga båda två fast de visar ju att man kan ha kul även om man är skygg.Glad.

Mison
0

ja, fast jag tycker att det har gått framåt för bägge bara på dom här dagarna… innan gömde dom sig så fort någon rörde sig… det gör dom inte nu…

Fjollan var till och med fram och nosade på hunden igår… och då låg hunden precis bredvid mig…

Jag har fortfarande en skål med mat även inne i sovrummet. Och sen jag märkte att dom busar ihop, får dom ingen mat inne i kattvinden… dom får släpa sig in i sovrummet, eller gå ner…

Och, dom kommer in i sovrummet och äter, även att dom ser att jag är vaken. Visst blänger dom på mig, men det kan jag leva med…

MariannE11
0

vad fint dom har det hos dej….bra om det går bättre o bättre…

Mison
0

haha, fint vet jag inte… hur kul kan det vara att leva på en tråkig kattvind?? fast det har dom ju bestämt själva i och för sig… och på natten äger dom hela huset… dom jagar till o med iväg mina egna katter, ingen får vara med i leken…

MariannE11
0

dom tycker att det är kul… o det är det som räknas…. alltså har dom det fint…ge dom färg o en pensel så ska du få se vad dom kan hitta på….Skrattande

catfoot
0

#16..Ja, lite finger färg kanske, eller det blir nog tassfärg dåObestämd..Hela huset har fått en helt ny färg när morgonen gryr..

Härligt att dessa två hittat varandra…

Ditt hem är där din katt är.Kyss

OT/Snyggt ....

monsi
0

Testa med färgen mison hi hi!

Du kommer få sveriges mest orginella hus.

Mison
0

hmm…. kanske skulle provas… kattvinden är ju för himla grå o trist… inte iordninggjord över huvud taget…

igårkväll, hade jag lagt mig och slöat framför tv:n, ner kommer fjollan och in i v-rummet…

jag hänger fram armen utanför soffkanten, och hon kommer fram o nosar…. gissa om jag blev glad…

monsi
0

Ducktig kise!

Tycker du verkligen ska prova på katt viden först, blir den bra så låtem fixa resten av huset senSkrattande

MariannE11
0

kul med fjollan!…

Simson
0

Härligt att det går frammåt!

Min Atos var med när vi målade om i sovrummet. Det var så spännande tyckte han! Nyfiken i en strut lade svansen i målarfärgsburken!! När jag skulle få tag i han tyckte han att det bara blev roligare! "Matte jagar mig!! Woho!!" sa han och sprang ännu fortare!! Till och med skinnsoffan blev blå den nedersta halvmetern!! Skäms

-> Kastrera och id-märk <-   \>^..^<   CatCrazyLady