Transport Från Helsingborg
Ja, nu startar jag en tråd
JP vill ju som sagt upp från Helsingborg till Västerås…. Jag kan tänka mig att åka ner och hämta vår älskade lilla snygging…. Att skjutsa en sådan herre till sitt alldeles egna hem, vore en ära…
Är det fler som vill med på samma resa?? Vad? När? Hur gör jag? (har inga burar att donera kvar)
Självklart måste JP´s hälsa också tänkas på, han kan kanske inte sitta i bilen huur länge som helst… men som sagt, jag finns, jag vill
Det var ju kanske en misse till Göteborg också… Ni som känner JP, klarar han en resa via Göteborg??
Sen såg jag en tråd om kattungar i Borås…. också efter vägen… Vill någon ta dom?? Själv vågar jag inte.. om ingen förening står bakom, Har inte råd med mer veterinärbesök nu….
Puss… puss….
Alla djur behöver någon som bryr sig!
OJOJOJ! KAn inte någon av mottagarna hjälpa till att möta upp? OCh transportburar måste ju följa med katterna. Det får fixas fram hur som helst. Finns i affären.
The Owls are not what they seem
de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

eller varför inte til helsingborg, kom jag på nu, ursäkta.
Jag åker från Arboga… och hela bilen är redan knökfull i hund-o katthår så allergi har jag inte…

Ja, kanske kan jag avvara min sista bur… hoppas bara jag får råd med en ny innan nästa transport med min lina till doktorn…

Om du skjutsar katten hem och släpper ut katten där, så kan du väl få tillbaka den direkt?
Jag kan ge pengar till en bur.
Det borde väl finnas endel katter som behöver komma upp. Om inte annat kanske man kan ta lite hamstrar och marsvin och grejer, så tar man en 50 lapp per djur där, så får man in lite pengar till transportbur osv. Det är ju alltid uppfödare här nere som har ungar som ska uppåtlandet.
/ Johanna Hoogendoorn, ordförande för Kattens Talan

ja, visst, det går ju jättebra…
Jag har min vanliga bur, sen har jag en annan som är en typ hundbur, fast för lite mindre hundar, inte schäfer m.m.
Så visst har jag 2 burar för transport, bara jag får ta dom med mig efter katten har levererats..
Hennum, kan du kolla när västerås skulle vilja ha leverans?? För vet man datum så kan man lägga ut på djurtransport

putt….
våga vägra golf o fiskbullar o håll dej in i det längsta med facebook
http://juliafnulia.blogspot.com/