Hittekatter iFokus

Hittekatter

Etikett: kattprat
Läst 1421 ggr
skjootan
0

Lilla Rudolf fick kattamma

Vi tog hand om en kattunge ifrån Hoppet som var 4dagar.

Vill berätta att den lilla parveln växer och mår jätte bra. Bråkar med sina "syskon" och börjar öppna ögonen.

Kurrar ofta och myser, en riktig myskille.

En härlig känsla att kunna hjälpa till och så glad över att min katt endock trots kastrerings tid och P piller, fick denna kull, så vi kunde rädda denna ensama övergivna kille.Min hona är så underbar med dem och jag är så glad att kunna säga,tror man kan pusta ut lite nu. Skrattande

Mari
0

Vad skönt att höra, du har en kanonkatt :D Lilla Lisa är så duktig med sina ungar.

Sajtvärd för Djurfoto
www.mariekengren.se

MariannE11
0

hoppade till här eftersom jag själv har en liten typ 12veckors Rudolf…funderade på att kila upp o se om han hade packat sitt knyte o dragit..Flört

vad skönt att det går bra…toppen att få sej lite nya syskon o en varm go mamma….vill gärna se en bild att dreggla över…

fortsatt lycka till…

våga vägra golf o fiskbullar   o håll dej in i  det längsta med facebook
http://juliafnulia.blogspot.com/

Hawknestgrove
0

sån lycka. Hoppas det kommer att finnas ett fint hem åt den lille, när tiden är mogen

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

Sidentass
0

Åhhh vad underbart..stor kram till både dej och duktiga mamma-katt:-)

skjootan
0

Det finns ett hem som väntar ivrigt på honom Skrattande

ska se om jag klarar av att lägga ut bild här *harkel*Tungan ute

Mari
0

Åh så han har någon som väntar, vad kul!

Klarar du det inte så skicka bilden till mig så kan jag lägga upp

Sajtvärd för Djurfoto
www.mariekengren.se

skjootan
0

#2  haha nej då denne lilel är bara några dagar så Skrattande

#6 kan jag mmsa dig?

Debattia
0

Vad bra att den lille blivit omhändertagen….Och sen har ett hem som väntar !!!

Debattia

Den skygga kattens hemsida!

Mari
0

#7 Ja men jag är inte säker på att få bilden från telefonen till datorn, men vet att det ska gå :P

Sajtvärd för Djurfoto
www.mariekengren.se

skjootan
0

haha jag ber S lägga över mina bilder i morgon. ni får ha tålamod. Så kommer de blid på den lille goingen. Ja jätte skönt att ha hem som väntar. Där han redan är så efter längtad ochså.

skjootan
0

Lille Rudolf blir nu 5veckor på Söndag ochär nästan störst i kullen! Han vet att människan är snäll och älskar dem. de visar han med att genast han hör någon skrika allt han kan å åma sig och myser :) underbar kille. Han "syskon" är ochså stora busar å det är full rulle här hemma ;p