Kattkoloni i trelleborg, börjar bli akut!
En tjej i stallet bad mig skriva åt hennes släkting som har ett ganska så stort problem nere i trelleborg. det är så att det finns ett koloniområde där det springer en massa hemlösa katter och har gjort i flera år. Han som bad mig skriva har försökt att mata dem och har tidigare haft hjälp av gubben som äger området men han har nu bestämmt sig för att katterna ska bort. Jag vet inte så mycket kring katterna men några är gamlaoch kommer inte klara en vinter till och det finns tydligen en hel del unga katter där. Några tama några inte. han har försökt få hjälp via djurensrätt men de hävdar bara att det inte finns någon org. som hjälper hemlösa katter (man undrar ju vad den föreningen egentligen har för medlemmar)..
Är det någon nere i skånetrakten nära trelleborg som kan hjälpa han att få någon ordning på detta? jag ska be om numret till honom på torsdag.
Vänligen
Sofia
Medarbetare på brukshundar
Puttar upp för dessa katter som behöver hjälp.
putt!

putt!
Har den stora turen att få bo med en hittekatt!Tungan ute
Utan djur är livet inge kul!Glad
puttar också
Maggan47

putt
OJ!!!!! INGen som ens har sett detta?
The Owls are not what they seem
de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....
Putt!
The Owls are not what they seem
de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....
putt

känner folk i trelleborg, men ingen som är intresserad av katter annat än att fotografera dem med en rejäl dos allergimedicin först.
hoppas där finns någon som kan hjälpa.
/ Johanna Hoogendoorn, ordförande för Kattens Talan

Putt
Nu har jag nummret så om någon känner att den kan hjälpa till här skicka ett PM så får ni nummret! Det behövs verkligen hjälp för katterna ska skjutas!
Vänligen
Sofia

putt

putt!
Snälla. är det ingen som kan hjälpa eller som vet om någon org. där nere? Känns så tråkigt att fina katter som till viss del är tama ska behövas skjutas!
Vänligen
Sofia

vet inte riktigt vart trelleborg ligger, jag o geografi, suck,,, men kks finns i skåne, o rädda katten malmö,,, finns säker fler under länkar här högt upp på sidan,
Sajtvärd på kattpolisen i fokus.
Allt som inte kan lagas med silvertejp är sönder på riktigt.
trellebord ligger i skåne, långt ner. KKS ska jag ta kontakt med! Bra att du sa! ;)
Vänligen
Sofia

#17 hehe, jo skåne hadde jag på känn,, hihi,,, men skåne e stort,.
Sajtvärd på kattpolisen i fokus.
Allt som inte kan lagas med silvertejp är sönder på riktigt.