Hej till alla på forumet
Är ny här på detta forum som verkar vara en intressant plats och jag tänkte börja med att presentera mig.
Jag heter Marie och min familj består av min man 7 kissar och 2 hundar. Vi har ett stort djurintresse och vi ömmar mest för de djur som hamnat på livets baksida. De flesta katter vi haft och har är hittekatter med mycket tragiska bakgrunder. Även våra två hundar har blivit övergivna och dumpade som sopor i början av sina liv.
Det som står högst på min önskelista är ett bra djurskydd med åtgärder som hjälper till att höja katten status.
Ju mer jag lär känna av människorna dessto större blir kärleken till djuren

välkommen… du har verkligen hamnat rätt här…
Marianne med 5 fd oönskade missar
våga vägra golf o fiskbullar o håll dej in i det längsta med facebook
http://juliafnulia.blogspot.com/

Välkommen hit, emjon! Hoppas du ska trivas hos oss kattälskare!
/Änglakatterna - medarbetare på Hittekatter och på Katthemmet Kompis

Hejsan, då har du verkligen hamnat rätt.
Detta forum har blivit smått beroendeframkallande för mig pgr av djurskyddsvinklingen.
Har två underbara katter från baksidans Sverige och mammas katt från den absoluta baksidan. Honom kan du kan läsa om i en artikel här: "Love Tasslös". Jobbar på katthem så jag har ca 200 katter årligen som jag älskar. Önskar dig megavälkommen.
Vanessa
Kata(rina), f.d. Vanessa som är mitt mellannamn.
Hej och välkommen!
Mycket beroendeframkallande:)))))))
Jag är ägd av 7 kissar som har haft jobbigt i sina liv. Men som verkar lyckliga nu.
Hänger här nästan för jämnan hihi.
Kram Jenna

Varmt välkommen hit säger jag med.
Mvh Åsa
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Varmt välkommen hit till oss på hittekatter!!
Sidentass
Hälsar dig också välkommen till forumet Emjon!
Helen
Välkommen säger jag också, som har 3 katter, Lucas perser på sitt 20 år, och två fd vildisar från katthem Felicia 8 år, och Timjan 3 år Maggan47

Hej och välkommen! 
Hjärtligt välkommen till oss här i Hittekatter emjon! Så fint gjort av dig och din familj att ha tagit hand om utsatta hundar och katter. Instämmer till fullo med dig om att vi behöver ett starkare djurskydd i detta land.
Själva har vi fyra katter, varav två är hittekatter, en är dotter till vår hittekatt Saga och den fjärde kommit till oss från trassliga förhållanden.
//Lena
//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"

Hej och välkommen! Jag kan inte annat än hålla med Vanessa om att det här stället är beroendeframkallande ^^
/Camilla
Tack så mycket för välkomnandet det glädjer mig mycket. Det är så roligt att få kontakt med andra kattälskare och kunna byta erfarenheter. Jag vet också att när man hamnar på "rätt forum" så är det mycket beroendeframkallande men på ett possitivt sätt.
Det är så värdefullt att kunna dela både glädje och sorg med andra som verkligen förstår och det hoppas jag få göra här.
Marie
Ju mer jag lär känna av människorna dessto större blir kärleken till djuren
#12 Avbsolut emjon det är det som är meningen med detta forum att vi ska kunna dela både glädje och sorg. Hoppas verkligen att du kommer att trivas hos oss! :)
//Lena
//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"
Förlåt mitt sena uppvaknande, men självklart så önskar Hökebohultarna dig välkommen också!
The Owls are not what they seem
de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....