Hittekatter iFokus

Hittekatter

Etikett: bortsprungna-upphittade-katter
Läst 3459 ggr
Karizma
0

*Låst* Viktigt! kattungar SKÄNNINGE!!!

Hej! Idag fick jag höra att det finns kattungar långhåriga röda i skänninge Östergötland vid Odal/lantmännen dessa kattungar är vilda och de ska skjutas pga ingen vet vem som "äger dom". Vi ska själva åka på semester imorgon i 10 dagar och det lät som att dessa var det kris med. Vill någon ta dessa kanske bor du inärheten av Skänninge? Jag vet inte hur många men 2 minst iaf räknad ålder 12 v men det vet man ju inte om det stämmer. Kris som tyvärr inte jag kan ta då vi ska iväg…. Tycker det är synd om de inte ska få en chans i livet

ps visste inte vart jag skulle lägga denna katigori ds

Karizma
0

ger denna en putt för hoppas nån runt skänninge eller i skänninge ska se detta!

amlis
0

Finns visst flera Skänninge i Östergötland har jag för mig - vilket?

Karizma
0

Mjölbykommun.

[Sandraaa]
0

Jag kan ta de ! Dock måste jag lösa de med skjuts på något sätt !
Bor i Motala gör jag!

Hawknestgrove
0

Putt för att någon kan hjälpa Sandraa

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

huskatt08
0

#Sandraaa# jättebra om du kan hjälpa dessa små missar.

Har du någon som kan hjälpa dig med skjuts?

Hur skygga är de….Tänker på hur du kan få tag i dom, om du behäver fälla?

annebeate
0

Så bra om du kan hjälpa till Sandraaa.  Det verkar vara brådskande att få in kattungarna så de inte skjuts!!!

Karizma det finns väl någon som närmare kan informera Sandraaa om kattungarna  när du  nu i morgon reser bort?

Sandraaa, du behöver skjuts och kanske också fälla. En drop-trap-fälla hade inte varit dumt.

Någon/Några som kan hjälpa Sandraa?

Karizma
0

Ring dom o fråga säg att du vill hjälpa dessa kissar, jag ringde väl försent idag… efter 17 :(   Men ring så de avaktar skulle jag inte åkt iväg o vetat om detta innan ODAL ska det vara vart det vet jag inte. Nu är Odal=lantmännen har för mig de heter så nu?! Ring dit o kolla tydligen ska dessa finnas ute under ett uthus och de bygger om järnvägsspåret om det är där vet jag inte. Jag fick reda på detta genom 2 personer, tyvärr vet jag bara det att det finns kattungar som skulle skjutas då ingen gör sig anspråk på dom och de var röda långhåriga, kan finnas fler? Jag bara kände f*n att jag inte fick reda på detta nån vecka innan kunde jag hjälpt dom in o maskat av,mat osv för sen nån annan hjälpt dessa till bli lyckiga katter.  mat borde locka fram dom o en hov vet inget om det finns en mamma, men finns stall en bit bort kanske är mamman en tamkatt som fött dessa ute? Tyvärr kan jag itne ge mer info Gråter Men uppskattar om nån kan göra något för dessa :)

annebeate
0

Är det Svenska Lantmännen Maskin AB på Linköpingsgatan 27 i Skänninge du menar?

Karizma
0

Ja det är gammla odal :) jag har inget där o göra så jag vet inte riktigt vad de heter säljer vet jag iaf foder till boskapsdjur o hästar.

annebeate
0

Adressen stämmer kanske.

Karizma
0

det måste vara den iaf eftersom det itne finns mer lantmännen i skänninge :) de bytte ju namn odal till lantmännen o det bör vara samma nu drar vi men har lite koll tack vare laptopen :) Vill gärna veta hur det går lycka till Sandra :D messa mig du om du vil ha hjälp vi kommer hem nästa söndag

annebeate
0

Sandraaa,

telnr till Svenska Lantmännen 0142-88400. Ring dem  så fort som möjligt och säg att kissarna skall infångas nu så de inte skjuts.

Hör av dig på forumet om du behöver hjälp med skjuts och/eller fälla.

Sidentass
0

Toppen Sandraaa!!!

Klart att man måste försöka hjälpa dom små liven..

Hawknestgrove
0

Har ni lyckats rädda dem?

Skruttan-1
0

*nyfiken* :)

Sidentass
0

putt!

Sidentass
0

putt!

annebeate
0

Sandraaa, har du haft någon kontakt med Lantmännen?

Lena
0

Hoppas att det löser sig för dessa katter! Snart är det Skänninge Marknad föresten. Om knappt två veckor tror jag. Då blir hela stan full av folk. Bra om det går att ta dem innan.

//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"

Danielssonsgarden
0

Sandra, hur har det gått? Haft nån kontakt med Lantmännen idag?

snickan
0

Putt

MariannE11
0

*puttar o undrar jag med*…

våga vägra golf o fiskbullar   o håll dej in i  det längsta med facebook
http://juliafnulia.blogspot.com/

huskatt08
0

Undrar om kontak tagist med Odal/ Lantmännen i skänninge?

Undrar även om Sandraa kan hjälpa dessa katter?

Finns någon med bil samt någon med bur i närheten?

(har tyvärr ingetdera själv)

Kusten
0

Ja, hur har det gått?

De har väl stängt nu på en lördag, annars hade man (vem som helst egentligen) kunnat ringa Odal/ LM och frågat om de visste något.

Någon som kan åka ut dit så länge, som bor någorlunda i närheten?

Danielssonsgarden
0

Ja nu har de ju inte öppet förrän måndag igen. Hade gärna åkt ut om vi hade haft jobbbilen, vår egen drar lite mkt just nu för att åka en massa extra. Får se om det går att lösa så man kan få sig en uppfattning om hur det ser ut.

Sambon är pratsam och har lätt för att prata med folk så han skulle kunna ringa till dem på måndag annars.

Karizma
0

Hej! igen iget har ni hört ser jag :( Men hoppas att ändå nån som sakt i närheten kan ta sig en titt, finns de kvar tills vi är hemma så kan jag kolla lite närmare denna sak men tyckte det lät väldigt panik när de sa att de skulle skjutas av inom kort. Skänningemarken är den 5 onsdag o då är det livat i skänninge kan jag lova en massa folk o folk dricker osv party i varje hus. Hoppas att nån kan ringa o kolla upp (jag har häcken fullrulle 3 barn samt flera kusinbarn har vi med oss) Har lite koll på kvällen ang detta då det är det ända vi är i stugan :)

annebeate
0

Ingenting hörs från Sandraaa, känns inte bra.  Förvånad

MariannE11
0

*puttar*…

Karizma
0

Jag har försökt ringt när tid funnits, tyvärr är det upptaget när jag har ringt så jag ger upp att ringa. Är det ingen mer i Skänninge eller ÖSTERGÖTLAND som kan ta sig ann dessa kattungar. Jag kan tänka mig att man kan lägga upp det lite "gulligt" så får man säkert hjälp med att kolla buren om någon tagit sig in i den :) (fångbur) säkert kan man låna en då jag kan tänka mig att de är en del jägarintresserade män som jobbar där? Tror inte nån vill skjuta för att det är himmla skojj o döda katter, lägger man upp detta lite prydligt o fint finns det säkert nån snäll där som hjälper till med lite. Vi stannar till ONS (en vecka här på öland) är det sagt pga mindre bra väder o vi känner de som äger stugan där med är jag inte på hemma plan. //kram karizma

Kusten
0

07:00 - 17:00 har de öppet. Jag kan ringa dem kl 7 imorgon bitti.

Karizma
0

Gulligt Kusten :) lämna gärna ett fotspår hur det ligger till vill gärna veta om de lever osv :)

Danielssonsgarden
0

Vi pratade med växel idag, de hade bara öppet till 16 idag, ringde vid halv 5 men då fanns ingen kvar där.. Men vi skulle återkomma imorron bitti igen.

Karizma
0

hoppas att ni får tag på dom idag :)

Hawknestgrove
0

hur har det gått

Danielssonsgarden
0

Inget svar hos dem ännu, man kommer till telefonsvararen direkt. Men nu kom vi till ett annat ställe och fick svaret att de var tillbaka där om en timme ungefär så då gör vi ett försök igen.

Danielssonsgarden
0

Pratat med chefen på Lantmännen nu och han visste inte om att det fanns några katter på deras område för de har aldrig sett några. Han undrade om vi skämtade först eftersom de inte hade sett till några.
Och han trodde inte att Weibulls hade några hos sig heller.
Men ska spåna vidare lite..

huskatt08
0

Är ju inte säkert att chefen har info /vet något om det finns katter där.

Kan vara bra att få info från Ts vem som kontaktat henne ang dessa katter, förhoppningsvis få klarhet i hur det förhåller sig.

Hoppas Ts kommer ut och läser här..gör hon säkert.

Danielssonsgarden
0

Inväntar svar från Ts ang det också :)

Enligt chefen så borde han veta om det, om de höll till på deras område men som sagt, vi inväntar svar.

Kusten
0

Även jag ringde Lantmännen och bollades runt. Bad att få prata med de olika avdelningarna och de var; silon, spannmål, granngården, maskin. På maskin var de så vänliga att de kunde hjälpa till att sätta ut en lapp på cafeterian med ett telefonnummer (tog mitt) som folk kunde ringa till ifall katterna syntes till. Tänkte att det är bra att sätta upp lapp på ett ställe dit de flesta går..

Annars tycker jag det låter bra det som huskatt08 skriver, att försöka komma i kontakt med den som kontaktat TS, Karizma.

Eftersom det står i TS inledning att katterna synts vid Lantmännen, kan det kanske vara så att det är bredvid.

I inlägg # 8 skriver Karizma även:

"innan ODAL ska det vara vart det vet jag inte"

Kan vara bra att veta lite mer exakt om det går att få fram :)

(Ingen av de jag pratade med på Lantmännen idag kände till några katter)

Danielssonsgarden
0

Ev, om inte tiden springer iväg för mkt efter sjukhusbesök, så åker vi dit en sväng och kikar lite och se om man hittar några att prata med.

Kusten
0

41 - Åh det vore ju toppen!

Karizma
0

Hej! Jag pratade med grannens bror o sambo de var dom som sa att det ska finns röda långhåriga kattungar vid gammla odal. Jag antar att det är lantmännen eftersom de hette odal innan. Det var tydligen att gammla ägaren skulle skjuta av dessa katter pga ingen ägde dom. Och de verkar som att det inte finns kattungar/katter alls där, lite skumt… Jag frågade nämlingen om de själva sett katterna o jag tyckte att han sa: jag såg 2 röda men kan varit att nån har sett 2 st kattungar. Jag känner folket i frågan inte alls själv privat men jag kan höra mig lite för när vi är på hemma plan antingen ons-tors det beror lite på vädret är det kass åker vi hem innan. Men stort tack för att nån kollade upp dessa då vi har mobil med super kass motagning o det vart upptagen de gg jag har ringt. :)

huskatt08
0

Kan det vara så att Lantmännen har nyare lokaler och som du skriver gamla Odal inte är detsamma???

Danielssonsgarden
0

Enligt chefen på Lantmännen så är det samma lokaler.

huskatt08
0

Ok..då vet vi det.

Då vore ju det bästa att få kontakt med dem som sett dom och höra VAR….kanske inte är direkt i anslutning till byggnaderna…är (om jag minns rätt) rätt stort öppet område där Lantmännen ligger.

Kusten
0

Har det gått att få fatt i mer info om vart katterna synts till?

huskatt08
0

Nää…får väl invänta att Karizma kommer ut på tråden.

Vet inte riktigt vad hon menade när hon skrev att de var de gamla ägarna….som visste om dessa katter??

Om inte Danielssons vart ute där…men då hör de väl av sig.

JossanH
0

Hej hej, jag bor utanför Ödeshög, inte långt från skänninge. Skicka mig ett PM om ni hör något mer om kattungarna men inte har någon som kan ta hem dom sålänge. Jag kan bara vara AKUThem då jag har 3 "blodtörstiga" illrar ;)
Jag är upptagen hela helgen men hemma med biltillgång igen på måndag.
Skicka mig ett PM om det krisar så ska jag se vad jag kan göra!

Sajtvärd på Iller.ifokus

huskatt08
0

JossanH: Låter jättebra om du kan hjälpa till här. Problemet nu är väl i nuläget att vi inte vet VAR exakt dessa katter finns.

Är Karizma som hört om dessa. hoppas hon kommer ut på tråden och förhoppningsvis kan ge mera besked.

huskatt08
0

#JossanH# Jag har pm:at Karizma att hon kan kontakta dig.

Danielssonsgarden
0

Vi var inte och kollade igår. Vårdcentralsbesöket med minsta sonen blev nämligen ambulans till sjukhuset och inlagd på biva så vi har nyligen kommit hem.

Karizma
0

#52 hoppas han mår bättre o snart pigg igen. jag ska snoka så mycket jag kan om dessa kattungar OM det nu finns några villsäga. Vi åker imorgon pga det kommer vara dåligt väder å det är bad barnen vill göra… Snokar imorgon söndag kväll om jag inte får tag på hennes mobil nr (grannens allså) //karizma

Danielssonsgarden
0

#53 Tack! Han mår bättre men lite kvar att ta igen sig och få ett stabilare blodsocker. Var så lågt att han var nära medvetslöshet.
Du har ju våra nummer om det skulle vara så att du får reda på nåt :)

Karizma
0

Jag har pm JossanH ang vad som skrevs i ett mail :) det är så att det är vid järnvägen detta ska vara och det är ju rätt stort fast ändå inte jag ska själv försöka höra mig fram på måndag då vi är hemma imorgon men tror att de är lediga imorgon. Iaf de bygger ju om järnvägen från mjälby-motala och tycker att arbetarna borde hört eller sett något…. Men jag kommer pm Jossan på måndag hur det går :) vi får hoppas på det bästa iaf.

Karizma
0

JossanH kan itne ha katterna hemma hon har ju 3 illrar o kommer bli svårt för henne att ha dom hemma. Jag själv har en son som inte tål katter så mycket o gör det svårt för mig med, samt att vi spenderar mycket tid i sommarstugan. Men iaf jag fick idag reda på att de kan vara på andra sidan av Lantmännen där finns Forsbäcks AB de har säd. Jag ska kolla så mycket jag kan imorgon idag har jag cycklat o frågat mig fram de personer jag såg (dok inte arbetare) men inget napp. Fanns även någon däck/gummiverkstad där som kan vara bra gömställe för kattungar. Jag var i ett stall men flickorna där visste inget samt att där fanns det inga katter. Men jag hör mig för imorrgon. Det skulle oxå vara 4-5 kattungar, är det någon som tror sig kunna ta sig ann dessa? Jag kan styva in dom säkert har nån v i ena badrummet men det är väl itne det bästa stället men vid ont måste. Jag ställer iaf upp med att söka reda på vart de kan finnas (om det nu finns några kattungar)

huskatt08
0

#Karizma# Jättebra att du var ut och kollade runt och att du tar en runda imorgon oxå, då kan det ju vara mera folk i rörelse eftersom det är måndag. Så det bringas klarhet i om/var/hur många där är.

JossanH
0

Jag kan ev ha katterna här om det blir AKUT! Men bara några dagar då 2 av mina illrar är kattjägare…
I vilket fall. Jag ska försöka bidra med vad jag kan om det behövs, bara inte några oskyldiga djur får sätta livet till!

Sajtvärd på Iller.ifokus

Karizma
0

Ja ställer vi upp lite här o där så ska det gå att lösa det rör sig allså om fler än 2 kattungar. JossanH jag tor inte vi ska utsätta dina illrar till att få en rödmummsbit ;) Men jag lägger ut lite ny info här inne så fort jag vet något mer :)

JossanH
0

#59 hehe, utsätta katterna skulle jag nog hellre säga ;)
Jag skulle kunna stänga in katterna i ett rum, men mina killar skulle stå och gräva som tokar på dörren och försöka ta sig in till dom..

Sajtvärd på Iller.ifokus

Danielssonsgarden
0

Som jag sagt till Karizma så kan vi göra plats för hela högen här hemma, ena kullen som finns här flyttar om några veckor.

Karizma
0

Inget napp idag jag ringde samt var o hörde mig för samt letade lite där jag tor att katter kan trivas. Kanske har honan tagit sina ungar o gått iväg med dom kanske hon våga sig hem med dom för att de var så stora att de inte råkar ut för dum hankatt ska ha ihjäl dom? Lite sånt fundera jag på men iaf ingen hade sett till några katter eller ungar framförallt inte röda flera st kattungar. Men jag ska dit imorgon för lite mer span de kanske ligger o trycker större delen av dagen pga trafik o rörelse som är där… Jag satte upp 3 lappar synligt om någon ser kattungar hoppas jag de ringer.

huskatt08
0

Blir mer o mer mystiskt….

Tror oxå som du säger….Om du har möjlighet att ta en sväng på kvällen för det är nog större chans de är framme då (om de finns några) .

Karizma
0

Jo, visst är det skumt ingen har sett någon. det är ju skumt, kanske är det falskt allt… Men jag ska göra vad jag kan iaf för finns dom ska jag 17 hitta dom med :D

Hawknestgrove
0

Lantmännen är väl numera=Granngården?

alissa69
0

Hej !

Jag jobbar som Medarbetare och tar emot jourkatter, bor i Motala, ville bara veta om någon hittat katterna ? Jag kanske har plats att ta

dom då en av katterna åker på Lördag.

Kusten
0

Tror säkert katterna finns, frågan är bara var.. de är ju mästare på att gömma sig de små liven, men lockande mat brukar hjälpa till. Har man en ungefärlig plats kan man sitta i en bil och spana. En bit bort lägger man ut en skål med doftande gott (ex tonfisk), sedan får man se vad som kan tänkas dyka upp. Gärna något rödaktigt :)

För att få klarhet innan det är försent för de stackars pälsbollarna så kan du kanske fråga din grannes bror och sambo igen och helt säkert få reda på om det var just de som sett katterna eller om de hört att någon annan sett katterna och i så fall be att få kontaktuppgifterna till just den personen, den s.k "kärnan", som de talat med.

Kanske kan det leda till att du kan få platen utpekad. För någon måste ju ha sett kattungarna vid en specifik plats och reagerat.

Eftersom den gamle ägaren hade hotat med avskjutning, hade det vara bra att försöka få kontakt även med honom.

Vet att du kämpar på och gör vad du kan Karizma. Hoppas du får napp på lapparna :)

Kusten
0

65 - Ja så ska det tydligen vara. Pratat med Granngården, de visste tyvärr inget. Men frågan är om man ska ringa och be att få uppgifterna till den gamle ägaren.

Karizma
0

var rätt kul o gå där överallt o snoka vissa glode som tusan på mig, jag gick så tyst jag kunde med o glode in i alla sädtrummor som var tomma, men inget bajs eller katthår fanns även finns det lite gömmor jag kickade lite extra på. Jag fick tillstånd att snoka men man känner sig lite dum allt, jag frågade flera som jobbar med järnvägen men tyvärr. Nu ska jag ta en snabbtitt igen o hoppas nån av dom är lite sena på höra att någon kommer. #68 enligt den personen jag pratade med ska dessa katter vara på andra sidan av lantmännen fast närmare järnvägen hoppas det stämmer eftersom jag gör lite extra koll på den sidan men vart på lantmännens sida med.

Debattia
0

Puttar upp och hoppas ni hittar katterna!

Debattia

Den skygga kattens hemsida!

huskatt08
0

För er som undrar hur det går så kan jag berätta att Karizma har smygit och krupit jamande runt i skänninge varje dag i jakt på katterna Tungan ute men utan resultat hitills, inge mera uppgifter har heller framkommit.

Nu är det marknadsdagar i 2 dagar och byn invaderas av folk så då lär ingen varken fyr eller två bent boende sig ut eller fram.

Hoppas och håller tummarna när lugnet åter lagt sig att kunna hitta dessa små katter.

Sidentass
0

Har tänkt så mycket på dessa missar, inte minst nu i dagarna då det varit marknad i Skänninge….hoppas av hela mitt hjärta att missarna snart kan fångas in..

Karizma
0

jag har sett en svartkatt som får mat vid ett företag jag ska ringa dom imorgon då de vart lediga pga marknaden och avstängdväg. kanske är denna mamman? annars så tycker jag inte att det var vidare bra hem iaf för en katt kanske de bara ger mat för vara snälla. Jaja jag åter tar detta imorgon med letandet och ser ut som en person som kryper o tittar in :D hör dom mig så hör dom mjau maju på pipigare sätt hehe Men jag ger inte upp bra att en till kan vara intresserad hjälpa dessa :) Jag hör av mig imorgon efter mitt sökande

Karizma
0

Ni som kan ställa upp katter är hittade nu! 7 kattungar flera vuxna 2 klappvana hankatter av de vuxna PM mig för mer info!!!

han jag ringde var jätte trevlig o kattälskare

Karizma
0

Putt!

Karizma
0

Putt :)

Karizma
0

puttar till denna senare sen med :)

huskatt08
0

Puttar!

Någon/några som kan ta någon katt???

Karizma
0

Putt igen :D

MariannE11
0

skönt att dom är hittade iaf…hoppas nu att det finns dom som kan ställa upp för dom med bostad..

Karizma
0

ja det tog tid dels var dessa vid den svarta katten jag såg och de har haft semester tills idag :) känns iaf fint o veta vart dom finns stor fara är att järnvägen är deras ena grannen och andra grannen är vägen.

Sidentass
0

Åhh så skönt att dom är infångade..puttar upp!!

JossanH
0

Vad skönt att det har ordnat sig än så länge.. Själv sitter vi nu med 4 kattungar och en kattmamma som egentligen tillhör stallet vid oss men har parkerat sig under vår veranda… Så nu är dom snart flyttklara och de är knappt hanterade… Så vi har jobb så det räcker framför oss :)

Sajtvärd på Iller.ifokus

Karizma
0

#82 inte infångade än men hittat vart de beffiner sig. PM mig ni som kan ta er ann dessa eller någon/ra för mera info vart de finns :)  Jag kan var med o hjälpa till att fånga in dom om hjälp behövs.

Sidentass
0

#84 Oki läste för snabbt mellan raderna!!Skäms…Puttar upp för missarna!!

Karizma
0

:) förståg det ville bara säga så alla vet om det att de är fortfarnade ute men jag vet vart. Ska väl dit med lite mat som jag har hemma (köpt till igelkottar) men det är torrisar :)

Karizma
0

Putt!

Karizma
0

Putt

Kusten
0

Toppen att de är hittade, är de två röda med bland de sju och verkar de välmående (så gott man nu kan må som hemlös)?

Härligt jobbat Karizma,

Putt för hem till katterna!

Karizma
0

Putt vi ska upp o synas lite mer, kissarna, jag tor att #26 Danielssonsgarden hjälper kattungarna till komma in o få lite träning. Jag hjälper till med kolla in burar o sånt. Stora katter behöver då hjälp

Danielssonsgarden
0

Kanske ska förtydliga med tanke på min egen tråd ang de hängiga kattungarna, att det inte är kattpest då testet inte visade det, för er andra som har läst den tråden.

Karizma
0

#91 du kan ringa mig gärna lite eftermidd då jag får besök idag o en del o styra i som vanligt :) så kan vi prata lite lättare

Karizma
0

putt. finns katter som behöver hjälp ännu!

huskatt08
0

#91# Togs det blodprov för att utesluta parvo?

Är det kattungarna som kommer in nu…hur blir det med mamman…??

Karizma
0

Jag vill gärna att nå kan tänkas hjälpa även de vuxna katterna. Jag har inte pratat mer med han som har katterna på sitt jobb, men vet att det iaf för sig om minst 3 vuxna katter. Tyvärr tar ínte katthemen mer nu därmed vill jag hitta andra som kan tänkas ta sig ann dessa jag hjälper gärna till att fånga in osv. Än är inte kattungarna "upptagna" och jag känner lite kris för tiden går snabbt :(

MariannE11
0

*puttar*..

Danielssonsgarden
0

Nu har vi pratat med dem där katterna håller till och det ligger till så att det är 7 kattungar som är runt 12 veckor nu, de kom fram för ca 2 månader sen. Sen är det 4 vuxna, 2 honor och 2 hanar och de är kullsyskon. Och de parar sig med varann hela tiden så en lösning behöver till snabbt för deras del. Vem som är mamman till kattungarna var han inte riktigt säker på.
Två av de stora katterna går att klappa.

Vi ska ringa en av våra jägare här och se om vi kan få lös en alt två fällor väldigt snart.

Finns det nån som kan tänka sig att ta in en vuxen?  Pengar till kastrering osv för dem får vi väl försöka lösa på nåt sätt.

Karizma
0

ja det låter ju toppen :)

Karizma
0

Putt! Obestämd nån som har plats för katter? Skrattande

Lena
0

Tråden låses på TS begäran. Ny tråd kommer att startas om katterna i Skänninge.

//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"

Diskussionen har nått max antal kommentarer. Du kan inte skriva fler kommentarer.
Inlägget är låst för nya kommentarer