Hälsning från Jenna-Gun!
Jenna-Gun ber mig hälsa till er alla. Hon kan tyvärr inte vara aktiv på sajten längre på grund av sina ögonproblem. Hon skriver att hon nästan är helt blind nu.
Jättetråkigt! Jenna-Gun har varit Medarbetare ända sedan Hittekatter iFokus startade för drygt 3 år sedan. Hon har även varit Medarbetare på Kattgruppen, föregångaren till Hittekatter iFokus.
Tänker på dig Jenna och hoppas på det bästa vad gäller anpassning till den nya situationen. Att du får styrka och ork och mycket stöd och hjälp.
//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"
Har tänkt på dig Jenna-Gun…
kram till dig.
" En smula nyfikenhet håller oss unga"
"Hjärtat är lyckligast - när det slår för andra"

Det finns särskilda data pogram för personer med syn problem, har stått om det på reptiler i fokus, hoppas Jenna- Gun kan komma tillbaka till oss med ett sånt pogram.
Jenna du fixar detta också så som du har klarat så mycket annnat,
Längtar tills du är tillbaka här igen.
Skickar massor av styrke kramar till dig
Har den stora turen att få bo med en hittekatt!Tungan ute
Utan djur är livet inge kul!Glad
Åh, Jenna-Gun, jag har också tänkt mycket på dig och undrat hur du har det!
Hoppas dina kissar pysslar om dig och ger dig stöd när du behöver det!
Många kramar!!
Sänder dig många kramar Jenna-Gun med önskan om allt gott och hoppas det skall finnas möjlighet för dig att åter vara med oss här på forumet.

kram på dej Jenna….hoppas det finns en bra lösning så du kan se till att vi sköter oss här… o sen ska du sköta om dej själv…
våga vägra golf o fiskbullar o håll dej in i det längsta med facebook
http://juliafnulia.blogspot.com/
Näe men så sorgligt. Hoppas ändå att hon kan vara med här på nåt vis….
Så tråkigt för Jenna att det skulle bli såhär. Om någon pratar med henne så hälsa från mig.
Ja… hälsa från oss alla att vi tänker på henne och skicka med en kram också :)
Skickar många styrkekramar !!!!
Debattia
Den skygga kattens hemsida!
Just iFokus har blivit lite sämre också för henne har jag för mig om. det blev svårare för henne och om jag minns rätt så fick inte hon någon hjälp med utrustning heller. Den är ju ganska dyr.Jag är inte säker men tror det var så.
Men facebook har hon kunnat sitta lite vid så där har jag lite kontakt med henne i alla fall.
//Pia
Hälsa till henne Puma :) och skicka en kram också :) bra att någon sida fungerar för henne!
Ledsamt att höra och jag hoppas också att allt ordnar sig till det bästa. Om du Jenna-Gun inte redan är med i någon förening så kanske det skulle vara en idé. De blinda och dövas riksförbund kanske kan ge både stöd och hjälp i annan form.
Styrkekramar sänder jag till dig Jenna-Gun.
Ju mer jag lär känna av människorna dessto större blir kärleken till djuren
Fruktansvärd sorgligt. Vi saknar dig!
Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus

Här en länk till artikel under lätta för synskadae när du skriver
Där fanns en länk om gratis skärm läsar bla.
Håller hårt i tummarna att Jenna kan få en sån.
Har den stora turen att få bo med en hittekatt!Tungan ute
Utan djur är livet inge kul!Glad

Vad hemskt
hoppas du ändå finner glädje i vardan jenna gun.
Sajtvärd på kattpolisen i fokus.
Allt som inte kan lagas med silvertejp är sönder på riktigt.
hoppas också Jenna-Gun kommer tillbaka,
finns som sagt hjälpmedel, och hoppas Hon får någon form, och tänker mycket på dig, och alla vackra ramar jag har fått runt mina kattänglar
kram Maggan47

Översänder många varma kramar till dej Jenna-Gun..hoppas av hela mitt hjärta att det finns hjälpmedel för dej att tillgå så att du kan vara med oss här på forumet..är så ledsen för din skull Jenna-Gun, finner inga ord..
Sidentass
Hej och tack för de fina orden.
Har en talsyntes, som hjälomedel.
Men den är så jobbig att lyssna på.
Jag håller på och tränar men det är segt.
Vill inte ha krav på mej att skriva. Så jag vill bara vara medlem.
Att ställa om sej till blind kommer att ta tid. Även om jag vetat om det länge.
Kram på er alla

#19 Läser den åt dig?
Låter ju jättebra i allafall,
Det är nog jobbigt nu, men när du vant dig så känns det nog som ett bra hjälpmedel i allafall, Kram,
Sajtvärd på kattpolisen i fokus.
Allt som inte kan lagas med silvertejp är sönder på riktigt.
Tänker på dig och sänder många önskningar om att alla problem med övergången inte ska behöva vara så svår och jobbig.
Debattia
Den skygga kattens hemsida!
Jag vill bara tipsa om att det finns talprogram till dator eller vad det nu är så även en icke seende kan surfa på nätet.
Kolla med de synskadades riksförening.
Jag är uppväxt med synskadad mor som är idag sedan 8 år tillbaka helt blind.
Finns även mobil telefoner för blinda/synskadade.
Täppas Fågelberg tipsade om dessa i tidningen då tidningen gick ut med att Sven Bertil Taube håller på mista sin syn. Täppas har samma ögonsjukdom som min mor har Retinitis Pigmentosa.
Det finns mycket hjälpmedel idag.
Döm Inte Människor Genom deras utseende. För du kan Inte se deras insida.
I am who I am, so like it or kiss my, yeah you know exactly what to kiss.
Smile to the world, than the world smiles to you
Åh Jenna om du läse detta, så tänkte jag faktiskt att jag idag skulle skriva ett inlägg , Hallå JEnna! Hoppas du kan vara med oss, du tillhör ju stamgänget för mi del, från KAttgruppen och Svenska huskatten där det inte händer så mycket nuförtiden. Du finns hos oss hela tiden och vi saknar dig och ditt detektivarbete! KRam och ge även din make en stor kram! OCh vi får inte glömma dina kissar Puss på dem alla!
The Owls are not what they seem
de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....
Jag håller på och fprskar i program Så det tar lite tid att kpmma fram till vad det ska bli. Jag kan ju inte ett enda kortkomando till tangentbordet. Fär är största kruxet:(
Tack alla för era fina ord.
Ktam