Små kissebebisar hemma hos oss! :-)
För ett tag sedan skrev jag och berättade om min lilla sötis Frans som min ena hund hittade död i vägkanten en lördagsmorgon. Kan nu berätta att vi för en vecka sedan fick hem 3 helt underbara moderslösa kattungar till oss (ca 7-8 veckor nu tror jag)! Efter lite trassel med dåliga magar, rinnande ögon och snuva, verkar kissungarna nu må bättre!
De smälte in i familjelivet på studs när de kom och trots att det bara gått en vecka sedan de kom, så känns det som om de alltid tillhört familjen. Igår när jag satt framför datorn fick jag massage och akupunktur på ryggen på en och samma gång av en av bebisarna. De sover i vår säng och är så underbart mysiga. En av dem är väldigt ettrig när det gäller mat och klättar gärna längs benet på en för att komma upp på bänken och sno åt sig något gott. :-D
Skulle förvåna mig om vi inte hittar hem till dessa tre underbara krabater när så är dags. Största frågan är nog hur i hela friden vi ska kunna lämna iväg dem. :-(

underbar insats…. o vi vill gärna se bilder…..
våga vägra golf o fiskbullar o håll dej in i det längsta med facebook
http://juliafnulia.blogspot.com/

Åhhh..vad bra att du finns för de här liven…och jag förstår att det är svårt att bara så mycket som snudda vid tanken om framtida flytt..
Finns bilder?
Bilder vill vi se..
Döm Inte Människor Genom deras utseende. För du kan Inte se deras insida.
I am who I am, so like it or kiss my, yeah you know exactly what to kiss.
Smile to the world, than the world smiles to you
Ja, men jag är på jobbet, så det får bli en annan dag. Men det kommer, jag lovar! :-)