shopping på nätet
Om ni handlar på nätet nån gång så kolla på katthemssidorna om de inte har länkar på sin hemsida.Katthemmen får en viss procent av det man handlar och själv betalar man inget extra.
Jag såg att rädda katten har en hel del såna och jag som har handlat på både bokus och ginza utan att tänka på att nåt sånt här finns.
“In a world filled with hate, we must still dare to hope. In a world filled with anger, we must still dare to comfort. In a world filled with despair, we must still dare to dream.
Men det är ju jättebra att tänka på, toppen!
ja det visste jag inte!
The Owls are not what they seem
de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....
Jaha…hade jag ingen aning om…
Tack för tipset.
Jättebra!
puttar för mer pengar till katthemmen.
“In a world filled with hate, we must still dare to hope. In a world filled with anger, we must still dare to comfort. In a world filled with despair, we must still dare to dream.

japp reklamlänkar , vissa genererar pr klick MEN bara 1 klick per dag ananrs klassas det som bedrägeri
telefix har en betaltjänst för betalsamtal
mosms har sms tjänster
sen har vi cint där man ska svara på frågor och man får betalt , där kan även katthem lägga till sig
#5 Ja Cint är bra, mina pengar går till Örebro katthem därifrån..
" En smula nyfikenhet håller oss unga"
"Hjärtat är lyckligast - när det slår för andra"

Tack Majvi för att du tipsade! Det är säkert fler föreningar som har liknande villkor. Många bäckar små räddar kattliv!

Det där med bokus hade jag ingen aning om! Har ju beställt flera gången från dem…
Men framöver så ska det minsann kollas upp!

ett tips kanske?
alla katthem som har reklam , sms, betaltjänster
skulle man inte kunna lista dom på hittekatter så folk vet om det ?
ja om nån nu orkar gå igenom det hela